Tuesday 25 December 2007

Rahulikke jõule :)

Jõuldeks hea sissekanne, läheb teemasse. Et kui veel keegi tahab jõuludeks mingit posu filme, siis ma ausõna küsin raha, ja kõvasti. Ma olen unetusest juba nii segi, et ma kustutasin mingid filmid ära, mis ma just kettale kopisin, et DVD'le panna. Et nagu jah, mingi 24 tunni jooksul tõmba netist mingi listi järgi seitse filmi ja siis vali oma kogust "midagi head". Okei, mul on hea ühendus, aga mu 320gb on hoolimata oma jahmatavast suurusest täis, ja kuna mul on kaks ketast kokku neljaks jaotatud, siis arvuta pinnajaotust nagu mingi matemaatik. Sinna kettale mahub neli filmi, sinna kolm. Ei-ei, ei mahu, see film on 2CDline. Ja "enda kogust filme" ei ole ka, et sirutad käe ja kohe on. Kõigepealt tseki listist number, õngitse filmiriiulist õige kast ja sobra seal natuke. Ja hiljem on ka veel see, et sa pead filmid õigesse kohta tagasi panema, ja muidugi ei ole kast meeles, kui sa oled mitmest kastist filme võtnud.

Aga mis mul üle jääb, teen ära. Vaadake, sõbrad on sellised olevused, kes ütlevad viisakalt, et "sa võiks teha" või "ma oleks tänulik, kui sa teeks", ning ütlevad mitu korda ette ja taha, et "sa ei pea tegema". Kuid kui sa võtadki oma jultumuse kokku ja ei tee, siis sa oled pipardav mõrd. Ja kui sa sellest dilemmast julged blogida, oled sa mingi mõttetu luuser.

1 comment:

Anonymous said...

Ma ükskord võtsin kaks tundi ja nummerdasin ära kõik filmid ja tornid, nüüd on vaja filmi leidmiseks vaid nimekirjast vaadata, mis number tal on. :)