Thursday 13 December 2007

Heihachi Mishima

Pole ju ammu midagi postitanud, seega võin ka keelatud teemadel natuke iriseda. Arvutiteemad on ju mulle keelatud, vähemalt Ralf ei luba neid teha. Ja ega ma ju tegelikult ei irise, ma juhin tähelepanu möödalaskmistele, kuid niikuinii tituleeritakse kõik minu tähelepanekud, mis ei idealiseeri maailma või siis ei kiru kõigipoolt aktsepteeritud kirumisobjkekte nagu kool või mehed, irisemisteks.

Okei, point on siis selles, et ilgelt mõttetu ja naeruväärne komme on filme netti panna punktidega, noh nagu Blä.Blä.Blä.Blä.avi. Alguses ma mõtlesin, et tegu on sellega, et äkki mingi linux või mac ei toeta tühikutega nimesid. Ärge naerge, ma ei tea ju. Aga tegelikult on vaatlus mulle õpetanud, et see punktiga kirjutamine on lihtsalt eputamine, sest mis kasu oleks tühikuid mittetoetaval op-süsteemis failist Blä.Blä.Blä Blä.avi või Blä.Blä.Blä.Blä cd2.avi (mõlemas näites on tühik)?

2 comments:

Anonymous said...

Kuule, ära käitu nii lapsikult. Ma kõigest tegin möödaminnes märkuse, et sa kirjutad palju arvutialastest asjadest, kuid enda meelest ma küll ei öelnud, et see halb oleks või et minu kommentaar selle kohta peaks piirama sinu julgust nendel teemadel jätkamisega.

Aga Hwoarang > Heihachi.

Anonymous said...

No ma usun, Joonasel oli ka alguses Hwoarang lemmik, aga nüüd on Asuka. Ta on ka ainus, kes pole kyu ega dan. Sage oli vist viimati, seega neli astet tekken lordini