Sunday 9 December 2007

Superstaar

Mälu on tore asi, eriti kui seda ei paista olevat. Nagu mõni teist ehk teab ja paljud kindlasti ei tea, oli 2005. aasta suvi minu jaoks Simpsonite suvi, vaatasin aprillist septembrini ära kõik tolleks hetkeks valmis olnud 16 hooaega. Praegu olen neid tihedalt uuesti vaadanud, ja enamikke osi vaata kui uusi. Lihtsalt ei mäleta :). Lisaks vaatasin ma just hetk tagasi läbi oma võrdlemisi suure filmilisti, kust ma ikka arvatavasti ~95% näinud. Nimelt on mul suht kindel põhimõte, et enne ei kirjuta filme plaadile, kui olen seda vaadanud. Kuigi vähe, tuli siiski suurel hulgal ette filme, mida ma lihtsalt ei mäleta.

4 comments:

Anonymous said...

Kuigi vähe, tuli siiski suurel hulgal ette filme, mida ma lihtsalt ei mäleta.

Anonymous said...

No ja mis selles lauses valesti on (oletan, et sa arvasid, et midagi on valesti)?

Anonymous said...

vähe suurel hulgal ?

Anonymous said...

Noh? Neid oli vähe, aga siiski liiga palju?