Monday 27 August 2007

Omnipotent

Mul oli vahepeal MSNis nimi omnipotent, ja kõik väikesed pubekad tulid itsitama, et hähähää, impotent. Aga võta näpust, see ei olegi ainult eestlaste lollus. Seriaali Sõbrad, mida ma nüüd vaatan, esimese hooaja neljandas osas on täpselt see. Noh, nad istuvad oma tävapärases baaris ja noh, küsivad üksteiselt, et what would you do if you were an omnipotent for a day? Tuleb see mingi Joey, küsitakse temalt sama. Ta vastab, et tapaks end ära, põhjendades, et If little Joey is dead... Ross vms, igatahes mees, ütleb talle selle sõna üle: Omnipotent. Joey kuuleb seda vist kui I'm imponent, ja hakkab kaasa tundma ja värki.

Sõbrad on muidu igati vahva, kuid üks asi on seal äärmiselt rõve. Juhul, kui sa pakkusid see naer seal taga, siis tubli. Esiteks on ta niisama rõve, teiseks kaob vahel jutt naeru sisse ära, kolmandaks see justkui dikteerib ette, millal peab naerma ja millal ei tohi. Ma usun, et on selliseid inimesi, kes iga väikse asja peale naeravad ja nii, aga mina, mina olen selline, kes saab naljast aru küll, aga ei naera. Tähendab, muidugi ma naeran, aga ühe osa jooksul näiteks võib-olla kolm korda.

Mul on meeles üks situatsioon elust. Mulle räägiti üsna labane anekdoot, teate küll, see, kus karu, jänes ja siil tahavad välismaale minna ja võtavad endale uued nimed. Karu on Kann, jänes Jänn ja mutt ütles, et ta parem ei lähe. Kui ma ei narenud, hakkas rääkija mõnitama, et ma ei saanud naljast aru. Mis mul muud üle jäi, kui öelda: Kas ma pean siis kõva häälega lõugama, mis nime mutt oleks pidanud võtma?

24 comments:

Anonymous said...

Hei, ameeriklased ei teaks ju muidu, kus naerda. Jumal hoidku, et nad siis ise ka eneste idiootiast aru saaks ja suitsidaalseks muutuks. Kmon, see võltsnaer on hädavajalik!

Anonymous said...

Just täpselt niimoodi mõtlesin mina ka. Tuvikestes on ju ka naer, uuemaid KOMÖÖDIAsarju ma ei tea

Anonymous said...

Tuvikeste naer oli esimeste hooaegade puhul kannatatav, kuid hiljem hakkas tulema ilge 5minutiline aplaus, kohe kui näiteks Kelly sisse astus. Närvidele käis.

Anonymous said...

Naer pannakse sisse, kui asi 'live audience'i ees filmitakse. Scrubsidel näiteks seda pole, see'n sitaks hea. 70s Show'l jälle on, sellepärast ma seda ei vaata ka. Pask.

Anonymous said...

See live audience võib olla üpris jama, st. ise ei tahaks seal olla. Istud küll ja oled uhke, et näed mingit sarja osa enne teisi, ja siis tuleb mingile ekraanile nõudlik kiri: Naera nüüd, raisk!

Anonymous said...

Omnipotent?
Ma tunnistan, et ma ei kujuta ette ka mida see sõna tähendab. Äkki sa valgustaksid mind?

Anonymous said...

Oi, Paulakene. Potents on lihtne, see on võimekus. Eesliide omni- on... ma ei teagi, peaks nagu mingi kõik või palju olema. Igatahes omnipotent on kõikvõimas

Anonymous said...

Dandee, kas ma tean sind päriselus ka?
Aga ma tänan, et sa mu sõnavara rikastasid=)

Anonymous said...

"define: omnipotent" @ www.google.com

Anonymous said...

Ei tea, aga mulle meeldib su nimi

Anonymous said...

Ahsoh. Miks see sulle siis meeldib?

Anonymous said...

Aga kui ma küsiks su lemmikvärvi kohta, et miks just see? Tähedab, mul on ka teisi lemmiknimesid. Muide, kuna ma olen Peeter, siis naisenimena võtaks endale just Paula

Anonymous said...

Tegelt mulle meenus selle sõnaga kohe üks lugu.

Bill: I can't get behind the Gods, who are more vengeful, angry, and dangerous if you don't believe in them!
Rollins: Why can't all these Gods just get along? I mean, they're omnipotent and omnipresent, what's the problem?
Bill: What's the problem!?

Anonymous said...

Minu lemmikvärv on punane. Seda sellepärast, et see paistab silma ja on minu arust täiesti eriline.
Peeter on ka ilus nimi!

Anonymous said...

Peeteraula oleks kõvv

Anonymous said...

või Pauler.

Anonymous said...

Pauler on päris tore, aga jääksin siiski Paula juurde

Anonymous said...

Pauler on tegija nimi. üliäge.

Anonymous said...

Pauler ftw !!!

Anonymous said...

hmm, kui kellegi pärisnimi on Paula, ja bloginimi swing, siis minu jaoks piisab sellest, et teda juba väga-väga toredaks inimeseks pidada:)

Anonymous said...

Hehh, mis puhul siis?

Anonymous said...

nimede pärast, Paula on lihtsalt ilus ning swing on vahva, kaunikõlalised mõlemad;)
see ei muuda midagi, kui nende nimede taga peituks kasvõi vinniline 90kilone pubekas või vinguv kräsutatud keemiliste lokkidega vanatädi :P

Anonymous said...

*naerab natuke*
Aga ei, ma pole kumbagi neist mis välja pakutud sai. Küll aga ma tänan sind:)

Anonymous said...

Hei emme, kui tahad, ma näitan sulle Paula pilti ka