Wednesday 22 August 2007

Kannikate vahel

Tunnen kaasa Ralfile, kes hiljuti klaviatuuri välja vahetas. Nüüd tuleb minulgi uus osta. Tulin mina Joonase poolt koju, hakkasin midagi kirjutama, tühik ei töötanud. Uurimise peale sai selgeks, et ei tööta ka escape, parem nool ja numpad'i enter. Control + home peale ta läheb küll lehe algusse, aga siis kohe lõppu tagasi. Seega ma usun jah, et skeem on nässus. Ma olen jah laisk ja räpane, söön arvuti taga, aga et niimoodi ootamatult katki minna... Kasutan jah ses postis tühikuid, aga see on ajutine klaviatuur, d-fruit, klahviasetus on rõve. Ma tahan ikka oma vana head mudelit, Key Tronik KT600 - ei mingeid lisanuppe nagu play või power (shut down, noh).

Kolmemeetrine ostetud võrgukaabel on täitsa piisav, selles mõttes, et õige asetuse korral pole liiga pingul, aga samas ei leba ka kuskil maas ees. Ainult huvitav on see, et ma ei saanud Piiluga* Liisut** kätte. Noh, eks hommikul proovin uuesti. Noh, teen mõlemale arvutile restardi ja nii.

Ja palju õnne Maritile!

____
* lauaarvuti
** sülearvuti

6 comments:

Anonymous said...

Ehk siis perses?

Anonymous said...

"Piiluga* Liisut** kätte"
I lol'd.
Minu kodus öeldakse nii:
trafakk pedos has no candy... where's cp!?!!
loli needs candy, now!

pedo = lauaarvuti, main gateway
candy = failihoidla
cp = server
loli = läppar

Anonymous said...

Perses jah, aga ega alati pea niimoodi ütlema. Mis ei tähenda, et ma ei ropendaks

Anonymous said...

Miks kaasa tunned? : )
Mu eelmine töötab nigu kellavärk, lihtsalt on kurb harjumus iga paari kuu tagant välja vahetada. Liiga palju raha vist.

Anonymous said...

Mul siin klaviatuurimäe all vedeleb ka üks Keytronic, tahad endale ? :P

Anonymous said...

Liiga palju raha ve? Anna mulle siis. Aga tegelikult, kuidas sa seda klaviatuuriandmist ette kujutad?