Sunday 26 August 2007

aXXo

Kõigepealt ütlen välja, et aXXo pole jumal. Tahaks näha, kuidas ta Titanic'u 700 megaseks teeb. No Titanic on kolmetunnine film. Ander, m0rra, j., Ralf ja igasugused teised võivad öelda mida tahes, aga kui film on kahetunnine, siis ta 700 mega peale surudes on kvaliteet natuke jama juba, vähemalt kaks tundi on see piir, alates millest ma hakkan otsima torrenteid suurusega 1400 mega. Kui Spiderman 3'est, mis on kaks tundi ja kakskümment minutit pikk, tuled normaalne DVDrip*, mitte ümbernimetatud telecine, siis ma igaljuhul aXXo't tõmmata ei taha, olgu ta DVDrip siis 700 või koguni 800 mega.

Kusjuures teistpidi on ka tegelikult rõve. 80-minutilise (tund kakskümmend) filmi kahe-CD-variant on minuarust raiskamine.

Äsjases sissekandes ma kurtsin, et minu ühetuumaline ei suuda korrakult filme jooksutada, kui mingi CPU'd kulutav asi veel käib. No eelkõige käis see DivX-koodekiga filmide kohta, mis, nagu ma täheldanud olen, õgib ressursse. Ma ei saa üldse aru, miks seda koodekit kasutatakse, mina teen ise oma ripid kõik XviD'iga, sama bitreidi juures palju selgem pilt. Teiseks ei saa ma aru algajatest, kes ma paratamatulult ise ka olin. DVD'l on pilt (arvutisse võttes) valedes mõõtmetes, lisaks on DVD'l mustad ribad (no et laiekraan-filmi täisekraanil näidata, nagu telekaski filmidel on), seega ei piisa vaid pildi õigetesse mõõtmeisse panekust, ka mustad ribad vaja ära võtta. Rõve on vaadata DVDrippi, kus on üks kahest tegemata jäetud, ja siis on näod kuidagi laiad.

____
* Amazon'i andmeil on DVD väljas, aga no natuke aega kestab see ümbernimetatud telecine'ide jama

22 comments:

Anonymous said...

Minu arust 1CD'lise ja 500megase The Matrixi kvaliteet oli üllatavalt hea, arvestades filmi pikkust. Ja tegelikult näevad mõned enam kui kahetunnised filmid ka ühel plaadil olles täitsa kenad välja. aXXo is God, man!

Anonymous said...

aXXo is god, when you... ma kirjutan eesti keeles edasi. Ma ei tea, mida sa, Ralf, teed, aga kui sa kirjutad filmid kohe toorikule, et vaadata telekast, siis jah... Telekal pole nii suur lahutus (vms) kui arvutil, seega näiteks Simpsoni osad, mis on 22 minutit ja suuruses 89 mega, on arvutis vaadates mõõdukalt udused, aga teleks on täitsa terav pilt. Seega ei vaidle, et teleka-inimestele on aXXo jumal. Arvutis eelistan siiski kahetunniseid filme 2 x 700 mega. Ja muide, Gone with the Wind'i puhul oli ka 2 x 700 mega vähe, see on ju neljatunnine film

Ja ehkki ma ei pea sind lolliks (faililaiendeid mittevaatavaks), mainin siiski, et olen kindel, et The Matrix oleks ka 400 mega peal hea, aga see oleks juba MP4-maagia

Anonymous said...

Jah, tõsi ta on, et vaatan telekast.

Anonymous said...

Aitäh, et vastasid; ma ei tahaks järjest kommenteerida. Mulle tuli meelde öelda, et no ega ma aXXo't ei vihka, see on lihtsalt minu mitte-eelistus pikkade filmide puhul. Filmidest, mis on 80 - 115 minutit ma tõmban hea meelega aXXo'sid. Ja kuna minuteada on XviD avatud koodiga, ei imestaks ma üldse, kui aXXo'l oleks "oma" koodek, mis on tõesti kuidagi parem, kui tavaline Xvid

Anonymous said...

Arusaadav. Ma ise olen lihtsalt liiga säästlik selleks, et kulutada kaks toorikut ühele filmi ja nõnda katsungi leida pigem 1CD variant kui topeltplaati nõudev reliis. Peace !

Anonymous said...

CD? Täna ei maksa dvd-kirjutaja mitte midagi. Ja ma tõmban üldjuhul alati kahe-cd versioonid filmidest, mis mulle meeldivad. Üks kahe kihiga dvd ja päris mitu filmi mahub peale.

Anonymous said...

Kahekihiline DVD on ka umbes 4 x kallim, kui ühekihiline. Ja ma räägin kvaliteetfirmadest nagu Verbatim. Platinumi kahekihilisel tuli pooleminutilise kirjutamise peale error. Aga seda kull, et DVD-toorik on 2 x kallim kui CD, aga mahutab 6 x rohkem

Seda ka, et ma muidu kasutan Anderi-Ralfi sümbioosi, ehk et mulle ei meeldiks CD'd vahetada, nagu Ralf teleka all peaks tegema 2 CD puhul, aga arvutis tulevad nad järjest, mis on sama ka DVD puhul

Anonymous said...

eh, kasuta mplayerit, imo täitsa okei on.
ja minu vaadatud spiderman 3'e ripp oli vägagi kena.

ja kui juba läks rääkimiseks, mis rippe keegi vahib, siis ma mainiks ära, et ma kakun neid, millel on kõige rohkem seede. vot.

Anonymous said...

Nii Palju kui olen aXXolt saanud filme on kõik suht head olnud, aint näkku hakkavad panema need, kes levitavad valesid asju valede nimede all, mitu korda on olnud probleeme sellega et, keegi ripputab axxo nime all faili mis tundub nagu õige aga ei ole, hoopis on mingi kiri mine tõmba see program siis saad vaatada aga need lollid kes ime programmi otsima lähevad saavad oma üllatuseks mitu viirust oma arvutisse ja see ei meeldi kellegi aga axxol on tavaks panna faili juurde tuttvustav nfo fail mis wordpadi või muu sellise programmiga avades on näha vastavalt filmi info nüüd alati kui axxot tõmban sis kõige pealt see fail siis on kohe näha et, kas on õige või mingi imelik, aga muidu axxo kvaliteed on suht norm, nii et ei kurda, tõlked saab ka enam vähem kõigile filmidele.

Anonymous said...

matrix ongi ebaharilikult hästikompressuv film, seda on mujalgi välja toodud
aga dandeel on õigus - axxo on kehv valik. ei saa kunagi kindel olla kas on dvdrip või midagi viletsamat millele vale nimi pandud, kui ripil on mingeid vigu siis ei saa sellest kuskilt eelnevalt teada, jne. tirida võib, aga parem oleks panustada mõne scenerühmituse nagu diamond peale

Anonymous said...

sellepärast on ka nfo'des kirjas:
BE AWARE OF BOGUS SITES AND LAMERS

DOWNLOAD YOUR aXXo FILES FROM aXXo ACCOUNTS

Anonymous said...

Imestan, et FBI või MPAA pole teda veel kinni võtnud. Aga nad teevad seda kindlasti kui ta 18 saab. Muide, axxo on tegelikult 17 Colorado poiss, eesnimeks on tal Mark ja õpid ta Grand Junction High School-is.

Anonymous said...

axxo ongi kinni võetud nyydseks....

Anonymous said...

Paide vei, mul hakkasid pärast Windowsi uuesti peale panekut XviD-filmid ka jõnksutama. Probleem oli vist selles, et DivX-koodek tahtis ka tegija olla ja Mpeg4-formaate jooksutada. Igatahes selle opšioni tagant linnu mahanottimine aitas

Anonymous said...

See on jube mitmeid miljardeid ta filmikompaniidele kahju on teinud...

Anonymous said...

Nende filmikompaniide tooted on mõeldud neile, kes tahavad aeg-ajalt õhtuti mingit filmi vaadata ja saavad seda DVD abil teha. Mis saab aga filmifriikidest, eriti nendest, kes vaatavad 3, võib-olla neli filmi päevas ja millest enamik on haruldused? Minu rahakott sellist koormust küll ei kannataks. Olgu aga märgitud , et USA-st hakkan DVD'sid sitta kanti ostma. ;)

Anonymous said...

Mulle meeldivad niisama ka originaal-DVDd, eriti kui nad on ilusad. Ja veel eriti, kui nad on box-set'id. Oleks mul 3000.- niisama raisata, ostaks ma Filmipoest Knight Rider'i kõik neli hooaega, mis on 26-l DVDl ja on mõnusas pikas karbis.

Anonymous said...

minge perse

Anonymous said...

Ei kujuta ette mis sitta te siis tombate. Pole ma veel kordagi axxost pettuma pidanud.

Anonymous said...

Ega keegi polegi öelnud, et aXXo pettumuse valmistab, lihtsalt Dandee meelest pakuvad 2CD ripid rohkem. Amirite?

Anonymous said...

Mhmh. Muide, see oli siis. Joonas ja kõik teised usuvad pisarsilmi, et vana maine jumalus aXXo on tagasi. Need aXXo ripid, mis tulid enne tema kadumist, olid väheste eranditega head, kuid need uued aXXo ripid, vähemalt mõni neist, mida olen vaadanud, on küll ehk feik. Meenutavad on tuhmide toonide, või noh, ma ei oska seletada, igatahes tajutatavalt võltsi hõnguga neid FXG rippe. Jah, Superhero Movie aXXo ripp oli hea, aga kui teraselt uurida, ei ole siiski minuarust tegu puhta DVD ripiga. Arvan, et keegi ehib end võõraste sulgedega.

Anonymous said...

Hiljuti tulid aXXolt ju Bourne, Jurassic Park jt. triloogiad. The Lost World oli igati korralik.