Thursday 2 April 2009

Vanakooli vend

Ehk siis neile, kes liitsõnu ignoreerivad, tuleks esitada küsimus, kas fraasidel vana koolivend ja vanakooli vend on vahe.

NFS Undercover update: Päästerõngaga koht on tõesti politsei pimekoht, vähemalt mõnel juhul. Olen neljanda kuumustasemega autoga sadamas selle varju all; politsei keerab sellele teele sisse küll, aga mind ei näe. Mu ümber on posu autosid, üks manööverdas vahepeal katuse alla ja ma isegi rammisin teda. Ei näe! Kusjuures, nad ei olnud ennast sodiks sõitnud (vahel juhtub nii, kui sind peidukast otsivad) ning välja sõites ei märganud nad mind ka kohe, vaid alles siis, kui olin ~10 meetrit sõitnud. Sama toimis ka selle villa hoovis. Kui politsei teid aga kinni püüab. kuulake, mida nad karjuvad. Tõenäoliselt hüüavad nad: Hubba-bubba!

Raplamaa missiks sai Mirjam Tammepuu. Esiteks on ta nimi artikli pealkirjas valesti kirjutatud, teiseks on ta reidikonto blokitud spämmi eest. Okei, kasutajainfos võis tal olla, et hääletage tema poolt, aga kas ta siis saatis kirjadega asju laiali? Mina sattusin ta kontole juhuslikult ja kommenteerisin niisama paari pilti. Ilus neiu oli ja juba teist korda võidab kuskil ainus kanditaat, keda tean. Esimene oli Fizz Superstaar 2002. Ema tuli õhinaga minu tuppa teatama, kes võitis. Ma ütlesin jumala rahulikult õige vastuse. Ema tegi suured silmad ja küsis, kust ma tean. Tegelikult oli Kerli Kõiv ainus kandidaat, keda olin vilksamisi näinud.

Ostsin Kaubamaja Osturallilt paar sooduhinnaga plaati ja paar plaati niisama ka. Üheks osutus värske kodumaine plaat bändilt, mille kohta Joonas nukralt ütles, et meie oleme vist sõpruskonnast ainsad, kes neid kuulavad. Mariti põhjendusest ma saan aru ja olen päri ka. Tõesti, härra Kreem on mingisugune 37 ja laulab teismelistele armuitke. Aga savi ju, mulle tema hääl ja laulud meeldivad. Ja noh, muusikaline külg ka. Muide, Termikast lahkusid hiljuti kaks liiget, kuid ega bänd laiali ei lähe. Ometigi räägitakse foorumis, et mõned lausa nutavad. Suva ju, või no mitte suva, aga kui nad lähekski laiali, laulud jääks ju alles. Mhmh, mõni osavam mängib nüüd psühholoogi ja küsib, mis ma ise teeks kui [see] artist laiali läheks vms. Noh, enamus muusikuid, keda austan, kas ei tee enam muusikat või toodavat sellist keskpärast muusikat, nagu Madonna hetkel uusim plaat. Roxette ei tee enam eriti midagi, kuigi Per teeb soolot ja olevat ka öelnud, et tal olevat paar head lugu, mida ta tahaks Roxette'iga teha. No Marie teeb ka soolot, nii et mõlemad liikmed musitseerivad ikka aeg-ajalt.

Reit on ka suht imelik. Selle munade otsimise raames tuli tänane ülesanne, et hinda rohkem pilte. Ma hindan mingi viis pilti ära, tuleb teade, et juba võitsin. Samas, auhinda kätte ei saa, sest link on oskuslikult pandud viitama http://www./giftgard.php. Okei, sisestasin käsitsi aadressi, aga miks ma pidin seda tegema, link oleks võinud töötada? Muidugi nüüdseks olen kinkekaardi juba ära kasutanud, valikul mängis olulist rolli see, kas on tõenäoline, et kasutaja võtab pildi lähimal ajal maha. Nimeta mind jobuks, aga mul on kahju seitsmest, mis ma andsin pildile, mille kasutaja paar päeva hiljem maha võttis.

Ütlen veelkord, et pubekad on haledad! Või noh, vabandust diskrimineerimast, pubekas on minu sõnavaras sünonüüm inimesele, kes ei suuda mõelda. Juhul, kui ka sina, armas lugeja, leiad, et arvuti buutimisel tulev teade Keyboard not found... Press F1 to continue on naljakas, sest see on absurdne, oled sa hale, väga hale! Miks see peaks ebaloogiline olema? Et nagu millega sa effühte vajutad, kui klaviatuuri ei ole ja et arvuti on loll, et ütleb, et kasuta seda, mida ei ole? Tead, mees, logic fail! Arvuti annab sulle mõista, et ta ei leia klaviatuuri, kuid tal on seda vaja. Ta tahab, et sa leiaksid talle klaviatuuri, ühendaks ära ja kinnitaks seda nupuvajutusega. Samas, miks peaks see veateade nii pikk ja selgitav olema?

Lõpetuseks, olen muidugi nii emotsionaalne tüüp, et paljud asjad toovad pisara silma, nii ka sait, mille ka oma viidetesse lisasin ja mida alumiselt pildilt lugeda saab. Samas, vaadates seda lehte, sain teada, et Ameerikas on superautosid võimalik ka rentida! Ning kui ise kas oma lollusest või mingi jama tõttu kortsu kerid, siis on ikka kuidagi kergem, kui siis, kui mingi hotelliparkija või kohaletoimetaja su autoga käituda ei oska. Tundub, et see soovitus on õige, et enne mingi superauto kasutamist harjuta ikka julgelt paar aastat mingi odavama tänavamasinaga.

No comments: