Saturday 11 April 2009

Las ma ennustan sulle...

Pealkiri on eksitav, juttu ei tule mustlastest. Aga... Et meelest ei läheks, teen ma selle teema ära.

Palun teil mõelda mingile tööriistale ja siis, mis värvi see töörist olla võiks. Kas mõtlesite punast haamrit? Issand, kui tark ja äge ma olen, et mul oli tõenäoliselt õigus. Mis seal häbeneda, tore teadmine ju, et enamik inimesi mõtleb vastavates tingimustes punasele haamrile.

Ma ei arva, et sellest teemast saaks mõnele psühholoogiatudengile bakalaureausetöö, aga uurida võiks ju ikka. Kui just keegi teine sama küsinud ei ole, mida mina nüüd teen. Nimelt, kas ja kuidas muutub vastus, kui anda see ülesanne ühiskonnale, kes kasutab haamreid, kuid ei ole mõjutatud meie poppkultuurist, või ka meie ühiskonnas inimestele, kes ei ole näinud Pink Floyd'i videot Another Brick In The Wall?

No comments: