Wednesday 8 October 2008

Pihutäis peeniseid

Hiljuti ütles keegi jutukas, et nägi unes, kuidas läks koos Laari ja Ansipiga ööklubisse ja nood hakkasid omavahel kaklema. Seejärel ütles, et ta peaks hullumajja koha otsima.

Minuvihkajad ütlevad, et absoluutselt kõik minu järeldused on alati eranditult valed, aga mina järeldan sellest hullumaja-lausest, et inimene pidas oma unenägu ebanormaalseks. Või siis arvas, et teised peavad.

Olgu, kui suhteliselt ebareaalsed unenäod on ebanormaalsed ehk neid ei tohiks näha, aheldage mind kohe lehmakettidega tuppa kinni. Nimelt nägin eile öösel unes, et mu peenis kasvas momentaalselt tagasi, nii kui ta ära murda. Ja niiviisi mul oli siis laua peal kaks peenist, eesnahkadega ja puha, ning üks eesnahaga maskeeritud porgand.

Olen nüüdseks neli korda poole aasta jooksul unes näinud oma... võimalik, et unistuste maja. Esimesel ja teisel korral tundus ta T-tähe kujuline, kolmandal korral selgus, et ta on keskelt ühendatud ja et osa majast asub liival, mis võib tähendada, et ta on veekogu ääres. Eile oli väljas talv ja ma tulin kõrvalmajast peamajja, peamaja uksekoht tungis veidi esile ning ukse all oli väike kõrgend, kuhu viis paar trepiastet. Püüan umbkaudse joonise teha, kust näha algne T-täht ja võimalikud lisad.



Joonis pole jah, parima kvaliteediga, ja need keskmised vabad alad paistavad imelikud. Samas võiks nende alade treppküljed olla sujuvalt sissepoole kaardu ja need siseõued võiksid ju olla väikesed botaanikaaiad.

No comments: