Saturday 15 September 2007

Tekikott

Girls always laughed at me and even boys did in the public bathrooms! Well, now I laugh at them, because I took Mega Dick for 6 months and now my penis is slightly bigger than average
.

Tegelikult tahtsin ma öelda hoopis seda, et mingi umbešeff pidi olema olla oma kodus ööriietes voodis läpakaga. Mina ei tea, midagi erilist ma ei tunne, aga vähmalt tehtud. Ahjaa, võimaldab seda mu kodus olev wifi. Minu ühenduse kiirus on ka ligikaudu 3391.5 Kb/s (kilobitti sekundis), ehk 415.6 KB/s (kilobaitti sekundis). Ja mulle just jõudis kohale, miks nii aeglne: ma lükkan ju mingit rar-pakki netti. Aga muidu on hea, kui torrenti klient näitab sellist pilti:

<

4 comments:

Anonymous said...

Tegu on sellega mida mulle paned :D?

Anonymous said...

Jah, ma tahtsin teatada, et on üleval, aga sa ei vastanud ja ma arvasin, et sa magad

Anonymous said...

Aga nüüd ma olen jälle üleval, juba 26 minutit:)

Anonymous said...

Issand jumal, sa oled vastik. Kui mina kell kuus magama läksin, ma küll pidin kuni praeguse hetkeni magama. Sina magasid mingi 4:30 - 8:28, ja kas sa tahad täiesti ausalt väita, et sa oled rahul, õnnelik ja väljapuhanud?