Sunday 2 September 2007

Lost & found

Kui sa ütled, et sa vaatad netist pilte, siis sa valetad. Mitte küll täiega, aga natuke siiski. Nimelt see, kui arvuti netist midagi lõudib, näiteks reidi lehekülge, siis see tähendab seda, et ta tegelikult salvestab neid suuremaid ja väiksemaid pildikesi kõvakettale. Mulle pole see muidugi mingi uudis, aga neile, kes pole varem oma temp-kataloogi vaadanud, võib täitsa huvi pakkuda, kui palju erinevaid nupukesi, aga ka näiteks MSN'i avatare seal leidub. Näiteks praegu sattus mulle ette üks avatar kahe tipsiga, keda ma ei tunne, ja ma ei tea, kunas ma võisin kellegi sellisega rääkida, kel selline avatar on. Muidugi ka võimalik, et keegi on minu konto (Windows'i konto siis, mitte MSN'i konto) alt kellegi sellisega rääkinud, aga ma reeglina ei lase oma konto alt kedagi MSN'i.

Tähendab, ega ma niisama oma temp-kataloogis ei surfa, mul on vaja üht pilti, mida netis enam üleval ei ole, aga mida ma hiljuti vaatasin. A selle temp-kataloogide teemaga tuli mul meelde see, et kui reidis tuli võimalus kasutajate pilte mobiili tõmmata, hakati foorumis lõugama, et mina küll ei taha, et... Noh, aga ongi, et inimesed hakkavad lõugama, kui mõni asi nende teadvusse jõuab, kuigi asi võis enne samamoodi olla. Kui ma ikka tahan Marite uut reidipilti, siis ma saan ta ikka mobiili, kui ma ka lühinumbrit ei kasuta. Ma võin 1) Pildi salvestada ja mobiili saata 2) teha printskriini, kroppida, salvestada ja mobiili saata 3) otsida temp'ist pilt, salvestada ja mobiili saata.

Lühidalt ma tahtsin öelda, et kui tunnete oma arvutit, pole näiteks sõbranna üleeilse MSN'i avatari jällenägemiseks ainus viis oodata, kuni ta Soomest tagasi tuleb, vaid võite ka temp-kataloogis surfata.

5 comments:

Anonymous said...

Ega sa minust ei räägi? :D

Anonymous said...

Tutvu selle aadressiga: http://www.w3.ee/index.php?id=61&action=wallpapers

Veel üks võimalus saada Marite uus reidipilt oma mobiili.

Anonymous said...

Noh, ega ma Margoti sõbrannat nii hästi ei tunne, ja rohkem Maritesid ma ei tea

Anonymous said...

No seda ma mõtlesin korra jah, et äkki tema. :D

Anonymous said...

4)Kui sul reidis konto, siis logid sellega sisse, lähed marite kontole, avad pildi ja salvestad selle lihtsalt telefoni.