Thursday 20 September 2007

Ingli puudutus

Ralf ei lubanud mul arvutitest kirjutada, mu blogis pidavat seda liiga palju olema. Seega…

***

On kolmapäev, 15. september. Väljas on juba hämar, kell on kaheksa minutit üle kümne. Kuna aga õhk on veel soe, õitsevad tänavate ääres lilled, mille mahe neoonvalgus on juba ammu tänavavalgustuse välja vahetanud.

Ajalehti saab aga tänaval endiselt lugeda, sest kuigi lillevalgus tuleb altpoolt, siis lisaks värvilistele neoonreklaamidele, mis on staatiliselt ehitiste küljes, hüppavad inimestele nina alla aeg-ajalt ka hüpikreklaamid, ja nood võib ju enda kõrvale hõljuma jätta, et siis rahus lugeda mida iganes. Reklaamide eest maksab ju siiani tellija, seega las põlevad. Lõppude-lõpuks saab ju inimene end reklaamide eest ka kaitsta, kandes spetsiaalse sagedusega prille, mille lained peletavad 84% hüpikreklaamidest eemale.

See pole aga veel kaugeltki kõik, mida need prillid teevad. Prille on võimalik programmeerida ka kas staatilisteks või isetumenevateks päikeseprillideks, lisaks saab nende fookust muuta sobivaks vastavalt inimese lühi- või kaugnägelikkusele. Standardvarustuses on ka nightvision™ režiim, ning irooniliselt on veidi kallimad ja lisafunktsioonidega prillid suutelised produtseerima vaid suhteliselt ebavajalikke etteasteid, nagu suunatuled ja rullkardin. Heh, ääraepelt oleks kasutu lisavarustusena maininud ka vihma- ja talvekumme, kuid need on tegelikult siiski vajalikud, kuna iga prillikandja teab, et vihma või lumesajuga muutuvad prillid piiskade tõttu üsna ruttu ebamugavaks.

Veelgi iroonilisem on aga see, et silmaoperatsioon on muutunud odavamaks kui kolm paari prille. Kõigel on aga oma hind; nimelt kahekümne seitsmel juhul kaheksakümne kolmest kaotab operatsioon silmist iga viimse kui pigmendi, ja silmad muutuvad ühtlaselt valgeks, mis on pehmelt öeldes rõve. Seoses sellega on pesupulbri turg juba pikka aega olnud väljakutse ees muuta ära oma šlogan, sest inimesed teevad juba nalja selle “Enam valgemaks minna ei saa” üle.

ESIMESE OSA LÕPP

12 comments:

Anonymous said...

Kui palju paar selliseid imeprille siis maksab?

Anonymous said...

Kurat, miks sa mu sita tuju nüüd ära rikkusid :D ? Järgmist osa palun :P

Anonymous said...

Paulale: Kolm pesonehat
Hufule (Helenile :D): Vaatame, kas veel rekveste tuleb... Kui rohkem soovijaid on, ehk kirjutan ka...

Anonymous said...

Aga kirjuta jah. Sellist liiki järjejutt oleks hea vaheldus tüüpilisele seebiooperitele. ( Mitte, et ma neid lugenud oleks, aga kujutan ette )

Anonymous said...

mõnitad, QLPEC :D ?

Anonymous said...

Ei. Keda mul mõnitada oleks?

Anonymous said...

Ei mõnita, mulle jäi lihtsalt meelde. Helen oleks sulle tore "nalja pärast" hüüdnimi, muidugi, kui see sulle endale vastukarva ei ole

Anonymous said...

tahan kaaaaaa järge! ise mõtlesid välja või? kui see nüüd on ümberjutustus mõnest su tuhandeist öösel vaadatavaist filmidest, siis ma küll nutan :.-/

Anonymous said...

swing, see oli siis dandeele :D
Ja helen ei ole mulle vastukarva. Vastusugu on aga see ei tapa xD Nüüd ma pean iga asja, kus Helenit mainitud on, tõsiselt võtma :P Äkki ongi minust juttu :D

Anonymous said...

Taipasin jah:P

Anonymous said...

Ma usun, et kui see poleks Peeteri looming, oleks ta vähemalt kolm lauset selle päritolu kohta kirjutanud. Loodetavasti ma ei eksi, sest...

No kurat küll, ma oleks naernud, kui keegi oleks mulle öelnud, et Peetri blogist saab lugeda midagi väljamõeldut ja huvitavat ja naljakat, mis ei puutu peaaegu üldse kokku reaalsuse ega grammatikaga. Ja ma oleks tõsiselt naerma pahvatanud, kui keegi oleks öelnud, et tegu on millegi fantaasiarikka ja tõesti huvitavaga.

See üllatus on uskumatult vahva!

Kõigepealt meeldib mulle see kirjutamisstiil. Seejärel, ma kujutasin hüpikreklaame kummipalli moodi ringi hüplevat ning koos sellega, et neid saab kinni püüda ja enda kõrval hõljuma jätta, tundus see armsalt koomiline. Kui jutt reklaamiks ära läks, olin ma veidi pettunud, kuid suunatuled ja rullkardin ajasid mu mõnusalt naerma. Lõpp alates sõnadest "ja silmad muutuvad ühtlaselt valgeks" tundub lausa geniaalne. Salvestan selle sissekande nüüd oma järjehoidjatesse.

Ma saadan sulle ümbrikutäie Michael Jacksoni kildudeks lõhutud ja eelnevalt naaskliga kraabitud originaalplaate, kui sa ei jätka. Loodetavasti kõlab see ähvardusena.

Anonymous said...

Peaks kah mingi järjejutu kirjutama. Enesetreeninguks. Lugejalõbustuseks.