Saturday 8 September 2007

Nimed

Nimed, mida olen kasutanud MSN'is, jutukates või mängudes:

Babyslut - PS2 lumelauamängus (SSX3); Joonas oli Icebitch, ma valisin sarnase nime. Ja üsna armas nimi tegelikult ju.
blueboy - Ansambi The Blueboy järgi.
CoolPets - No mina ei tea. Lahe Peeter.
dandee - Krokodill Dundee on esimene film, mida ma mäletan, et kinos käisin vaatamas. Ma olin ju väike, ja eks kirjapilt polnud nii täpselt meeles. A-ga on vahvam ka kusjuures.
halahup - Invisible Halahup oli kunagi mingi plaadifirma.
imp - Nukitsamehe üks ingliskeelseid variante. Samas Heroes'e mängides nunnu tiibadega olevus. Sõnastikuvasted: põrguline, kuradike, marakratt, võrukael.
indrek - Keemiaõpetaja seletas mingit erinevust ja ütles: Sa oled ju ka Peeter, mitte Indrek.
inglikiisu - OK jutuka nimeotsingus oli kiisu vasteid ~350 ja ingel, ingli ja angel vasteid kokku ~480. Niisiis ma panin need kaks kokku, ja oi, kus tuli meeste privasid.
jaanika - Ilus neiunimi.
kanarahe - No maitea. Hetke ajel pandud.
Kostas - NFSU2's ühe sõitja nimi. Hakkas meeldima.
nirk - Väikseim kiskja minuteada. Ja Weasel ei sobi eestlasele nii hästi.
paula - Ilus neiunimi.
pille - Ilus neiunimi.
omnipotent - Kõikvõimas.
pindmine - Minu variokonto Reidis.
punane päike - Lihtsalt ilus nimi.
QLPEC - Seda nime lugeda kui CoolPets, lihtsalt "eriti lahe" kirjapilt.
seksiprinsess - Minu varikonto Rates (naise pildid).
Treeep - Üks pluss minu nimele. Nii hea anagramm.
velociraptor - Intelligentne, hüppav saurus. Ja oi kui pettunud ma olin, kui enamik seda velo-eesliite tõttu jalgrattaks pidas.
vurps - Minu varikonto Rates (naise pildid).

4 comments:

Anonymous said...

Minul on olnud (umbes kronoloogiliselt): Comanche, Sherlock, tromedar, Fletcher/Fletchu ja deatheatre.

Anonymous said...

kurgimyyja - OK jutukas, mingi ~10 aastat tagasi
operations - mäletad La Femme Nikitat?
covert - eelmise jätk, Starcraft 1, jne
lizdaq - nimi värdjastatud kujul.
m0rra - mithrandir (hall rändur) -> morrandir (must rändur) -> morra -> m0rra

Mängudes:
Azuza - orc female shaman
Bragh - orc male shaman
Siriel - light/high elf female
Myrddin - light/high elf male mage/druid
Morrandir - dark elf male mage

Anonymous said...

ka üks dandee pandud nimi, arvake ära kellele peaks see sobima :P

Anonymous said...

Kunagi ilgelt ammu kasutasin nimesid skippy ning zichlor. Mingi 4 või 5 aastat on püsivalt genky. Kui aga kusagil on juba genky nimi regatud, siis olen genkykaia.