Friday 28 September 2007

Meeletu

Kummikud tuletasid mulle meelde ühe tähelepaneku, mida oma blogis tahtsin mainida. Ma ei ole ärimees, ma pole käinud töökoosolekutel, aga ma olen olnud üliõpilane ja loengutes käinud. Aeg-ajalt kostab loengutes ikka kuskilt piiks-piiks, piiks-piiks. Nokiate sõnumi helin. Kuid ei maksa kohe järeldada, et nad ei oska telefoni hääletuks panna. Nad lihtsalt pole süvenenud oma telefoni. Nokiatel, vähemalt vanematel mudelitel, on hääletul režiimil sõnumi märguanne tooniga.

Minul on meeletul* režiimil sõnum hääletu, sest kuigi ma ei ole nii popp inimene, et mulle sõnumeid saadetaks, ei taha ma ikkagi olla see, kelle telefon teatris või kinos valjult piiksuma hakkab. Okei, tegelikult on mul mp3 telefon, ja sõnumiheli on sootuks rahulikum - nimelt automaatvastaja hääl you have one new message - aga ikkagi segaks ju.

____
* minu hääletu režiimi nimi on meeletu, sest tal pole ei vibra ega sõnumitooni, seega ükski meel ei reageeri.

1 comment:

Anonymous said...

näh, ma juba mõtlesin, et midagi minust.