Sunday 18 April 2010

Kolmikbuss

Ma ei tunne ju oma aparaati üldse ja ei oska eriti pildistada. Joonas võib mu Pariisi pilte ülistada ja arvatavasti teeb ta seda ka Ühendriikide piltidega, aga mina olen ikka ekstreemselt pettunud. Täismanuaalreziimis läheb säriaeg ainult 1/1000ni ja siin on ju nii valge, et pildid tulevad liiga heledad. Ja särireziimil ei suuda vist fotokas suumituna eriti kaugele fokusseerida, igatahes minu linnavaated läksid kõik aiataha.

Muidugi on nad väiksena jube lahedad, aga kui vähegi suurendama hakkad, siis paistab ebateravus ikka silma. Pealegi, ega ma endast ei oska ju pilte teha ja ega vanaisa ka ei ütle, et ära seisa nii, see on nõme. Valge maja tuli ka udune. Nii et põhimõtteliselt ainus pilt, mis mul ilus tuli, oli Washingtoni monument. Ning selle pildi sai ka ainult tänu sellele, et ma mitu korda käisin vanaisale peale, et käime seal ka ära, sest teda ei tundunud see vaade üldse kottivat.

No comments: