Monday 5 April 2010

Kamasaapad

Eks ma muidugi taha Eestisse. Ma olen käinud, ma olen näinud, et Ameerika on olemas, mul ei ole mingeid soove nähtavate paikade osas ja kodus oleks mul vabadus elada omas rütmis. Lisaks tutvustas vanaisa mind täna tööl eriti vinge itimehena, kuigi tegelikult ma olen kõvasti targem ainult harilikest kontoritibidest. Ka tänavalt oleks ma võinud leida suurema summa kui $9.

Ma ei ole kunagi vaadanud, aga teoreetiliselt peaks olema ju ka Eestis saada Minute Maid mahlu. Tegelikult pole ma kodus eriti röstsaiu teinud, aga siin ma söön röstsaiu; samuti on muidugi lihtne teha pitsat, kuid kui ma kodus teen 600 vati peal 3 minutit, siis siin olen ma aru saanud, et läheb 8 minutit. Seda sellepärast, et siin pole kuskil võimalik vatte reguleerida, on ainult power level high, low, medium ja siis mingid kombinatsioonid. Muidugi saab ka nendega katsetada, aga ma pole veel üle ühe pitsa teinud. Ahju peal on aga välja toodud nupud pitsa, köögiviljade, vedelike, popkorni ja sellise jaoks, aga isegi juhendis pole nende kohta muud kirjas kui mingi kirjeldus stiilis sellega keeda köögivilju. Ja see pitsanupp paneb end kaheks minutiks käima. Aga ühest korrast on vähe.









No comments: