Saturday 10 April 2010

Jääaeg

Ma olen nõrk. Ma ei ole hea enesekehtestaja. Seega ma täitsa kardan vanaisa, või siis pigem olen pikkade vaidluste vältimise nimel õppinud tegema nii nagu tema tahab. Üks asi, mida tema tahab, on, et kõik joodav oleks külmkapis, ka mahlad. See on veel väike asi, et õunamahl oli nii külm, et mul oli hammastel valus. Väike nimelt võrreldes sellega, et praeguseks ei ole ma saanud seitse tundi oma Cherry Limeade'i juua, sest ta jäätus külmkapis ära. Ja mitte nii, et jäätükid mahlas, vaid kogu mahl oligi üks suur jääkamakas.

On veel üks põhjus, miks Eestit igatseda. Meil on Kalev, lisaks veel Karlfazer ja Milka, Ühendriikides ainult Mars, Incorporated'i šokolaadibatoonid ja Hershey šokolaadid, mis on muidu täitsa head, aga neil on õrn okse järelmaitse, seega kui ma söön kõik Eestist kaasa võetud šokolaadid ära, jään pisut hätta.

Siinsel säästukaardil on ikka omad võlud ka. Siin on need soodustused nädala kaupa ja me ostsime ühtekokku kolm kotti kanatisse, ühe koti tavahind oli siis $5,59 ning kaardiga $3,99.





No comments: