Monday 29 June 2009

Vista ei ole vist siiski parim

Jah, mul on integreeritud helikaart, mitte migisugune Wooferblaster 3000LX, aga ikkagi pean ma voolavat heli süsteemitöö ladususe parimaks indikaatoriks. Ja fakt on see, et XP-masin helisse auke ei tee, kaks korda võimsam Vista-masin aga teeb. Ja just viimasel ajal. Muidugi mul on siis ka üle kümne Firefox'i saki lahti.

Ja okei, kui tõmbab torrenteid, siis on võimatu ühtegi pala kuulata ilma, et mingi krõps läbi käiks. Kuid isegi, kui mul on lahti ainult Total Commander ja Task Manager, on CPU usage vahepeal niisama kuni 17% ja arvuti mõtlemisintikaator on vahepeal peaaegu stabiilselt punane. Lisaks, saan aru, et programmide käivitamine on suur töö, aga kas peabki Winamp'i tööleminek võtma 17% ja WLM'i (MSNi) tööleminek 32% CPUst? Tuletan meelde, et mul on neli tuuma. Ahjaa, WLM'i sisselogimise peale viskas korraks 46% peale. Jah, mul on maha keeratud Windows Sidebar.

Ma arvan, et selline asi häirib mind. Huvitav, kas Vista üle installida, uuesti installida või proovida Windows seitset ja siis XP panna? Muide, mul jooksis Vista ka kokku, ma arvan, et esimest korda. Sirvisin Paint Shop Pro Xkahega pilte ja puuks.

Panen ka enda jaoks kirja, et Vistal ja Office'il oli täna seitse (vms) tähtsat apdeiti ja ühe puhul ta feilis. Siis nõudis restarti, tegi oma stepp kahe ära ja siis oli tumm. Manuaalrestardi peale ta tegi esimene kord tegi vist mingi neli piiksu - mina ei tunne neid BIOSi piikse - teine kord ühe, kuid oli ikka tumm. Kolmast kord tuli juba valida, valisin Start Windows normally ja siis oli sisse tulles mingi error, midagi ei lõudinud. Aga paistab, et sai oma puuduva apdeidi ära teha.

See minu juhtmeta hiir on juba tükk aega oma patareiindikaatorit käima pannes roheliseks teinud, aga on okei. Nüüd pulseerib punaselt, eks vist varsti ole kööga. Kirjutasin selle rea 11. juunil ja alles täna, 24. juunil oli kursor järsku ekraanil liikumatu.

Muideks on eesti keel praegu tunnistatud maailmas teisena kõige ilusamaks sellise lause põhjal: "Kiisu kõndis üle silla, saba tegi tilla-lilla." :D

No comments: