Thursday 11 June 2009

Eesti keel on imelihtne!

Pätu kutsub Sind ühinema Netlog. See on tema profiil. Registreeri nüüd Netlog ja saa võimalus võita iPhone!


Ei taha, mul on Orkut! Pealegi, ma ei teagi, miks ma siin Blogger'is eesti keele olen jätnud, ka siin on ju otsetõlkega eesti keel. Saa võimalus? Pealehel on muide saad võimalust. Eriti naljakas on, kui nad on mitmetähenduslikule sõnale vale vaste leidnud.

Kord bussis flirtisid minuga kaks neiut. Õnnetuseks olid nad aga mingi seitsmeaastased. Aga no vaatasid minu poole ja kui ma ka vaatasin, pöörasid ära ja itsitasid. Üks neist julges mind puudutada ja teine näitas keelt. Noh, vähemalt mind märgati.

Beibed ja poolearulised kõikjal: palun ärge jätke dokumentide lõppu tühju ridu! Ikka juhtub, et tekstiosa lõppeb näiteks teise lehega ära, aga tühjade ridade tõttu on dokumendil kolm lehte. Ja ülla-ülla, arvuti trükibki teile kaks täislehte ja ühe tühja ka. Ärge sundige leiutajaid leiutama nippe, kuidas panna arvuti aru saama, et tühja lehte pole vaja trükkida, saite niigi oma kuradi color codingu! Justnimelt, vanasti polnud seda, et monitori pistik ja pesa olid sinised, printer lilla ja hiir roheline. Ja inimesed said hakkama.

Muide, olen ammu mõelnud, mida teeks beibe, kes läheb poodi, küsib arvutihiirt ja kodus läpakat vaadates leiab, et tal pole ps/2 otsa kuhugi panna, sest läpakatel on ju vist vaid USB otsad. Neid enam küll ei toodeta, kuid segadus oleks suurem, kui poes oleks ka veel serial-otsaga hiiri ja klaviatuure.

Kusjuures, oletame, et leitaksegi üle-eelmises lõigus mainitud nipp. Võib vägagi juhtuda, et ka näiteks eksamitöö tiitellehel kaotab arvuti tühjad read ja õpilane saab ehk tagatipuks halva hinde pruunika vormistuse eest.

No comments: