Tuesday 2 June 2009

Täielik modell

Ralf, sinu blogi ei saagi kommenteerida. Täpsemalt vanemaid vist ei saa. Ma ka ei tea, mis juhtus, kuid tahtsin kommenteerida siia, et tegelikult on Mira eelkõige suur punane kaksiktäht Vaala tätkujus, aga ma ei saanud. Ralf ise on muidu selline:

siin peaks olema pilt


Täielik modell ju. Tegelikult... Huvitav, miks neiud jagavd teineteisele sääraseid komplimente? Mismõttes modell tavainimesest ilusam on? On loomulikult erandeid, aga tavaline modell on kapitalismi ori, kes ei pruugi eraelus üldse märkimisväärselt kena olla. Lisaks veel see, et kui modell pole piisavalt arukas või nimekas, sunnitakse teda poseerima alandavatel fotodel.

4 comments:

Unknown said...

Nüüd saab! Ja ma ei näegi enda pilti. Väga hirmutav.

Peeter said...

Jälle sul välismaa IP? Suht irooniline küsimus muidugi...

Unknown said...

Paistab, et mul on välismaa IP kuni Eestisse naasmiseni... Ja võiksid mu blogi lingi ka panna ikka nii viisakuse mõttes.

Peeter said...

Mul teoreetiliselt ongi...