Saturday 6 June 2009

Keskerakonnale ei ole alternatiivi!!!

Jah, just, kolm hüüumärki. Kui Joonas poleks mulle Savisaare jõulukaarti saatnud, ei oleks ma Keskerakonna meililistis. Saate valesti aru, kui mõtlete, et ma tänu avaldan. Aga ma ei ole ka viitsinud end maha võtta. Igatahes saatis Savisaar mulle juba teise meili seoses valimistega, mille viimane lõik on järgmine:

Kui te soovite, et Eesti keskenduks pärast valimisi tõsiselt uute töökohtade loomisele ja majanduskriisi leevendamisele, siis minge sel pühapäeval [koma puudu] 7. juunil [koma puudu] kindlasti valima ja andke oma hääl Keskerakonna nimekirjale nr 104. Kutsuge ka oma lähedasi ja tuttavaid seda tegema. Selgitage neile olukorda, et Keskerakonnale ei ole alternatiivi.


Anna andeks, Savisaar, kas meil on kohalikud valimised? Me valime omale esindajaid Euroopasse, seega mis eesti töökohad? Kohalikud valimised on ees, seniks on teil Riigikogus 31 kohta, tehke või kükke seal. Majanduskriis ei ole kahjuks ainult Eestis ning kui ka oleks, mis viib arvamuseni, et ainult Keskerakond midagi kriisi leevendamiseks teeb? Ja millega te põhjendate, et teile ei ole alternatiivi? Ütlemisega, et Ansip on jobu?

Olen poliitikakauge, aga nii idiootlike avalduste pärast ma Keskerakonda ei vali. Persse see, et Savisaar oli esimene Eesti riigijuht uues Eestis, keegi pidi olema. Pensionärid on suurim grupp, kes käib valimas. Miks nad Keskerakonda valivad, ei ole täpselt teada. Aga nooremad vanusegrupid, kes kahjuks ei ole usinad valjad, ei hääleta eriti Keskerakonna poolt.

Lugege ka mu eelmist postitust ja minge homme valima!

No comments: