Monday 1 June 2009

Mul on kõige vingem junn

Kiiremas korras tuleb läbi peksta kõik eestlased, kelle lemmiklaul pole "Koit". See on ju meie kui rahvuse ametlik lemmiklaul ja see on fakt. Rullnokad kiruvad kindlasti, et sinna võistlusele träna ei lubatud, kurb küll, onju.

Jana Kase esitus olnud saates vapustav ja tore, mina seda ei kuulnud, mulle võib Jana Kask koju laulma tulla. Mina pole saadet kordagi vaadanud ja mul on ainult plaadid. Ja mind ei huvita seisukoht, et valiti laule, mitte esitust. Mulle ei jäänud need paljude aww-lood millegagi meelde.

Esituse põhjal oleks mina valinud "Jätke võtmed väljapoole". Algne esitaja (Anne Veski), energiline esitus, huvitav seade (uudne, aga viisakas).

"Juulikuu lund" laulis küll algmees, aga ta pidi ikka selle ära rikkuma, kasutades seadeks ikka seda 2007 superuusversiooni. Mina ütlen küll häbenemata, et originaal oli kõvasti etem. Tean vaid väheseid laule, mida uusversioon on parandanud. "Juulikuu lumi 2007" nende hulgas pole.

No comments: