Saturday 16 May 2009

Soovilugu

Joonas. Joonas? Joonas!!! Jah, Joonas.

Ma ei saa temast kirjutamata jätta, kui ta ise põhimõtteliselt provotseerib seda. Teine põhjus on ka, aga sellest ma ei viitsi enam üle kirjutada. Vihjeks niipalju, et see minu märksõna inimsuhted ehk igapäevane anaal keerleb niikuinii suuremas osas tema ümber.

Mina helistan talle, omaarust viisakalt, et öelda, et ma nüüd vaatan filmi ja ei soovi täna enam temaga suhelda; ta hakkab selle peale küsima, et kuidas ma julgen endale aega võtta ja et kas ma tööd ka teen.

Jah, ma töötan kodus ja valin endale ise tööaega, mistõttu jääb paratamatult mulje, et ma ei teegi kunagi tööd - ärkan 12 ajal ja ei tee siis ka kohe tööd. Aga miks ma täna MSNis suhteliselt julmalt küsisin, kas saame täna kokku või ei saa ja muud vestlust nagu ei teinudki? Ma tegin tööd.

Olin MSNis onlain, sest minu tagasihoidlike elukogemuste põhjal busy-staatus ei aita - kes tahab inisema tulla, tuleb niikuinii; just sõbrad, kelle jutt võib olla tähtis, ei julge staatust nähes jutule tulla. Mul on olnud ja tuleb kindlasti veel perioode, kus mind pole MSNis. Ja siis on häda, et kus ma olen. Igatahes, kuigi vaene Joonas ei pea teadma, kunas ta mind oma vaimukustega ja juutuubilinkidega segab, on fakt see, et mul pole nii tugevad närvid, et seda oranzilt vilkuvat ja hiljem muutumatult oranz püsivat aknateatist ingnoreerida, segab mind töö ajal jutustamine. Olen sees aga seetõttu, et vahel teen ka pause ja siis oleks tüütu ekstra pausi ajal sisse logida ja nii.

Tundub aga vist nii, et pean sisse viima taas selle, et ma olen MSNis küll, aga teises arvutis. Minu jaoks on see okei, sest saan olulised teated kätte, aga kuna ma seda monitori ei vaata, siis ma ka ei vasta ja olen justkui ebaviisakas.

Ahjaa, ja sel jumala-teemal teen ma võib-olla kunagi pikema teema, võib-olla aga ei tee ka. Midagi erilist siin ju ei ole. Me mõlemad oleme ju ühel nõul, et ei ole pilve peal istuvat taadikest, on aga inimesest kõrgem jõud. Probleempunkt on ainult selles, et mina olen nõus selle jõu kohta ütlema ka jumal, sina ei ole.

No comments: