Saturday 9 May 2009

My my my

Nagu näha, on mul blogis nüüdsest ka statistika, Joonase tungival soovil. Aga ei, mind ei pane imestama, et number on veidi suurem, kui ehk kaks inimest suudavad. Minu blogi on esindatud ka eestimaises blogikataloogis blog.tr.ee, kus lisaks nimekirjas olemisele kuvatakse pealehel ka kõikide blogide peale kokku uusimad sissekanded ja on suhteliselt külmalt võetav fakt, et keegi ikka minu sissekandeid lahti klikkab. Eufooriasse tasuks sattuda siis, kui keegi hakkaks perioodiliselt kommenteerima, aga praegu... Ma olen tänulik, kui keegi loeb ja ei oksenda, kuid teatud mõttes võiks mind võrrelda tänavamüüjaga: inimesed käivad must mööda ja mõni ehk vaatabki pikemalt, aga ärilist õitsengut ei ole.

Muide, ega ma ise seda kohta tihti külasta, aga ühe kasuliku postituse ma sealt hiljuti leidsin - Kuidas oma USB vidin NTFS formaati saada, ja sealt omakorda tabel NTFS vs FAT. Teisi ma ei tea, aga mind häirib kõige rohkem, et FAT32 ei taha üle neljagigaseid faile tunnistada. Ei ole viitsinud seni uurima hakata ja tahaks igaks juhuks ka oma välise kõvaketta enne tühjaks teha, kuid ega see suurte failide jupitamine ka ebatüütu ja aegasäästev ei ole.



Hiljuti tegin - jah, tegin, mitte kirjutasin - Resident Evil'ist filmiblogisse postituse ja kuigi ma sinna panin ühe kaadri filmist, siis avaldan siin ühe pildi, mida ma omal ajal ligi tund aega netist otsisin. Nimelt olin seda pilti näinud väikselt ja tahtsin muidugi suuremat. Siin on muidugi vähendatud pilt, aga mul on see ka suuruses 742 x 1121.