Monday 26 May 2008

Sa meeldid mulle

Nõnda ütles Kristiina kõnelev nukk Kristiina, mis muide minu mälu mööda maksis umbes 399.-. Kiirete elutempodega lugejate tähelepanu võiks ka koonduda eelmises lauses peale koma tulnud kuuele emmile.

"Sa meeldid mulle" on ka HU? albumi "Film" kuues lugu. Alles teist ringi seda plaati kuulates peab tõdema, et meeldib küll. Esimene lugu on ehk minu jaoks liiga häirivalt rohmaka biidiga, kuid kogu edasine on nagu hane selga suled. Eelviimases loos mind isiklikult häiris see "tempo üles, üles"-stiilis koht. No kuulge, ma olen piisavalt helifaile näppinud, et mind hääletempo üleskruttimine ei erutaks. Oleks see kooskõlas biidiga või mõni muu mõttekas idee, siis palun.

See umbes nagu see vahepeal netis levinud türahiinlase-fail, et noh, üleskruvitud tempoga jutt on naljakas, eriti kui see sisaldab roppusi. Mina oma suure ilkumistuhinaga mõtlesin, et kui lisada veel tränabiit, siis peaks see iga pubeka unistus olema - tegin sellise faili. Rõve mark, eksole? Aga siis tasuks ka mõelda, mille üle teinekord naerda.

HU? album on aga vahva.

No comments: