Tuesday 27 May 2008

Esimene film

..., mida vaatasin pärast tõlkega valmissaamist, oli The Bourne Ultimatum. Täpsemalt esimene uus film, sest reedel sai vaadatud Röövlirahnu Martinit. Ning esimene oma arvutist vaadatud film, sest neljapäeval käisin ju Indy esilinastusel.

Okei, ja Jason Bourne oli seegi kord põnev ja kiire. Tegelikult on kõik kolm filmi olnud vahvad, ning IMDb-s on neil hinded üle seitsme. Teevad neljanda ja võib-olla isegi viienda ka, las teevad. Siiani on mõlemad järjed edukalt ruulinud. Tundub jah, et kopeerivad James Bond'i, isegi nimetähed on samad, kuid mis siis?

Aga jei, juba pikemat aega olen oodanud võrdlemisi põnevusega, et kas tuleb mul Last.FM-is kunagi selline nädala edetabel, kus on alla kümne artisti. Vot see nädal on kaheksa, ja artistid on ka sellised, mida isegi Ralfi ees ei pea häbenema - Air ja Leonard Cohen. No ja Вирус - muus keeles, kui inglise ja eesti keel, muusika peaks ju ka kamaluga rispekti tooma.

Kuid ütle-ütle miks mul on selline tunne, et kohe-kohe läheb halvasti? No kuradi Jarek Kasar, miks sa pidid oma muidu täitsa toredalt kirjutatud loo ära rikkuma mingi võhikuvaimustusena tunduva tempokruttimisega? Ma tean, et halasin sellest juba eelmises blogikandes, aga no ikka tõesti häirib.

3 comments:

Anonymous said...

Tal on ka üks enda esitatud laul, mis muidu on igati 5+ aga lõpus on jälle mingi jura suudetud külge keevitada.
"Õekesele" siis täpsemalt

Anonymous said...

Kõik Bourne'id on head, aga Identity on teistest ikka peajagu üle. Ultimatum meeldis rohkem kui Supremacy.

Anonymous said...

Ise mõtlesin just, et tahaks kõik kolm filmi korraga ära vaadata, muidugi selleks peab mul Ultimatumi vaatamisest mingi aeg möödas olema, igav on ju sama filmi mitu korda lühikese aja jooksul vaadata. Muidugi ma olen niii teinud, aga ikkagi.