Saturday 10 May 2008

Ärakasutamine - müüt või tegelikkus?

Sina, kes sa hakkad kommenteerima, et liiga pikk ja ei viitsi, küsi endalt, kas sa siis loeksid, kui see oleks lühike. Ei? Then stfu.

wtf ütleb (2:11):
Minu tutvusringkonnas on kolm keeletoimetajat, kes kirjastustes... Üks neist toimetab minu bakat hetkel
imp ütleb (2:13):
Ma usun jah, et toimetab. Inimesed kasutavad koguaeg üksteist ära, olgu teistel kiire või mitte
[---]
wtf ütleb (2:14):
Inimesed aitavad üksteist
imp ütleb (2:15):
Sellest saaks põhjaliku vaidluse
wtf ütleb (2:16):
Ma ei tea, miks sa maailma alati ühes valguses näed
wtf ütleb (2:16):
Kui on lähedased suhted taga, siis on asi teine
imp ütleb (2:16):
Kui keegi pakub abi, on see aitamine. Kui temalt aga palutakse abi, siis läheb aitamise ja ärakasutamise vahelt vaid õhkõrn piir
imp ütleb (2:17):
Ja isegi kui inimene "aitab" "rõõmuga", siis võib see ka olla ära kasutamine
imp ütleb (2:17):
Isegi ilma jutumärkideta
wtf ütleb (2:18):
Mulle tundub ikka, et midagi on sinu isiksuses kinni
wtf ütleb (2:19):
Miks see teema nii oluline on ja miks sinu puhul see piir ehk ka õrnem on
imp ütleb (2:19):
Kui mängus on lähedased suhted, siis on ärakasutamine eriti julm
wtf ütleb (2:19):
Kle olgu. Minul on vaja edasi teha
imp ütleb (2:20):
Esiteks, sul on moraalne kohustus "aidata" tasuta, teiseks, kui sa ei aita, kannatavad suhted. Ja tahad või ei taha, see on nii - kui sõber ei aita, siis teda ei peeta enam heaks sõbraks
imp ütleb (2:21):
Nii et kui sõber palub abi, on see aitamine suhteliselt vältimatu
wtf ütleb (2:21):
Lõpetame selle vestluse
imp ütleb (2:21):
Tead, mida sa teed?
imp ütleb (2:22):
Sa jonnid, ehk ka manipuleerid - surud oma arvamust peale
imp ütleb (2:23):
Sa ütled, et asi on minu isiksuses, et umbes mina olen loll, ja siis ütled kohe, et sul pole enam aega rääkida, seega püüdes oma arvamust peale jätta
imp ütleb (2:24):
Ma ei ütle, et mina nii ei tee
imp ütleb (2:24):
Aga praegu on täpselt nii, et sinu maailmavaated on ohus ja sa tahad vestlust lõpetada
imp ütleb (2:25):
Ega mina ka ei taha siin vaielda, aga mulle ei meeldi, et sa ütled, et sinu vaated on õiged ja minu omad valed (ehk minu isiksuse "probleem")
wtf ütleb (2:26):
Minu vaated on sellised nagu mul on. Ja mis sa omi mulle peale surud
imp ütleb (2:27):
Surumisel ja tutvustamisel on vahe

Sina, kes sa hakkad kommenteerima, et ei saanud jutust aru, küsi endalt, kas sa tead, miks jääkarud ei söö pingviine. Ei? Then stfu.

4 comments:

Anonymous said...

sain küll aru, üks osapool lihtsalt ei viitsinud enda energiat vaidlusele kulutada, kuna teadis et mõlemad osapooled jäävad kindlaks endale. kuid teine osapool oli nii energiat täis ja tahtis asja diskuteerimisele viia, tabamata et see kujuneb mõusaks vaidluseks välja. kuna mõlemad osapooled oleks võtnud kaitsva hoiaku. impile sooviks maha rahuneda. muud midagi

Anonymous said...

Kuule dandee... Stfu!

Anonymous said...

Kommenteerin, sest tean miks jääkarud pingviine ei söö.

Dandee, ma olen sinuga nõus, et üksteiste abistamisel ja ärakasutamisel on õhukene piir, kuid ärakasutamisel on tavaliselt asjaolu juures, et ärakasutatav laseb seda teha, keegi ei sunni teda, peale tema enda.

Ja see pealesurunime. Mulle jäi sellest vestlusest küll mulje, et sina olid see, kes surus oma arvamust peale ja ei suutnud leppida, et teine ei taha seda kuulata/omaks tunnistada. Loomulikult tõusis sinu arvamus ka rohkem esile, sest teine osapool ei vaevunud selgitama oma arvamust ärakasutamisest ja aitamisest.

(niikuinii unustasin midagi ütelda, mis lugedes pähe tuli.)

KOMPVEK, miks sa ülbad teise blogi all?

Anonymous said...

Jumal küll...
Kirjutasin siia lihtsalt kerge irooniaga seda sama, mida dandee mitmel korral lugejaile ütles.
Ära võta kõike nii tõsiselt.