Sunday 3 June 2007

Tissid

Braindead kirjutas kunagi, et on kodus alasti arvuti taga. Tulid mõned meeldivad kommentaarid selle sissekande alla. Ma nõuan nüüd ka neidude ovatsioone, ma olen ka hetkel alasti.

Kes Tartus elab, teab võib-olla Vaba tänavat. Selline suhteliselt vähese liiklusega tänav, ehkki viimasel ajal enam mitte eriti. Ühesuunaline, seepärast kõnnin tee peal. Vist aga peaks selle kombe maha jätma, kuna autod on nii ülbed, sõidavad keset teed, mitte oma suunavööndis. Vähe sellest, mingi auto oli end parkinud kõnniteest nähtavalt eemale.

14 comments:

Anonymous said...

Ma ei saanud mingeid vägevaid ovatsioone oma sissekande alla, btw.
Aga noh, sitta sellega....

Anonymous said...

Oi, kui vahva!:P Ma mõtlesin, et ma olen ainus imelik, kes toas paljalt ringi lippab:D Aga näe, ju siis polegi:P

Anonymous said...

sa ei ole kohe mingil juhul ainuke:D

Anonymous said...

fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
ainukeseda kohad, kus mina paljas olen on: saun, duši all, oma toas kui ma riideid vahetan...
haiged lapsed olete, tõsiselt:D

Anonymous said...

no eks iga inimene teab ise, mida tema normaalsuse definitsioon mahutab. mina sellise palavaga ei saagi muidu olla. tulin umbes tund aega tagasi koju, olin end täis higistanud, kuigi olid lühikesed püksid ja õhuke särk, ja praeguseni pole kodus riideid selga pannud

Anonymous said...

mis teha, kui isegi pesuga on palav olla. siis lihtsalt ei jää muud üle, kui end paljaks kiskuda xD
Õnneks pole ma kunagi normaalne olnud:)

Anonymous said...

issssssssssand. keegi teine istub kunagi sinu toolile, kus sa oled olnud PALJALT. :D
tegelikult ma arvan, et kui sa pesu seljast võtad siis ega eriti palju jahedamaks ei lähe. aga noh minu arvamus.
ja meie peres on suhteliselt vähetõenäoline, et keegi paljalt ja segamatult ringi tuulaks:)

Anonymous said...

No andke andeks, aga kui palavus hakkab juba sind omas mahlas ära keetma/hautama, siis ei jää ju ometigi muud üle, kui ennast alasti kiskuda ja lihtsalt olla.
Sry, printsess, aga inimesi on erinevaid ja normaalsus on VÄGA suhteline mõiste.

Inimese alastus on täiesti loomulik ju...
Jah, ma see oleks imelik, kui ma mööda tänavaid või mõnes avalikus kohas alasti oleks aga omas kodus ometigi ju võib...

Ma kohati vihkan alasti keha aga sellise palavusega on see lubatud...

Anonymous said...

mul on see viimasel ajal juba rutiiniks, et tulen koju ja kisun alasti. ja tervitaks braindead'i

Anonymous said...

Yo, ma saan ka korteri peal peasu ringi töllata. Neidudega koos elamisel on omad plussid. Eriti, kui nad põhilise aja omas toas passivad.

Anonymous said...

lõpuks on mu pideval külmatundel üks pluss- kunagi pole nii palav, et peaks end alasti kiskuma. erinevalt protesteerivast neiust ei tee teiste alastiolekust küll numbrit. kuigi vahel juhtub, et mind võib ka aias pesu väel näha (naabrionudele ka tsirkust).. a seda ka vaid siis, kui lihtsalt ei viitsi riidesse panna.. või näen köögiaknast värdjat naabrikassi, keda on vaja taga ajada.

Anonymous said...

pesu ja bikiinid ei ole alasti:D

Anonymous said...

Mis selles siis nii jubedat on, kui keegi pärast istub selle sama tooli peale, kus ma olen alsti olles istunud?:D
Ja kodus saan ma vabalt segamatult ringi lipata. Nagunii enamus ajast üksi.

Anonymous said...

Mul ei ole palav, üldiselt. Mulle käivad lihtsalt peale kooli riided nii räigelt närvidele, et ma ei suuda neid kohe kuidagi taluda.