Sunday 24 June 2007

Sõbrad? Millised sõbrad?

Joonas ütles mulle juba varem, et absoluutselt ei ole teada, mis jaaniõhtust saab. Seega hakkasin juba reede õhtul Signele rääkima, et juhul, kui mind välja ei kutsuta, tahan temaga kokku saada. Võimalik, et ta juba siis teadis, et tõenäoliselt ta ei taha, aga see on minu blogi ja ma räägin enda nägemust. Igatahes laupäeval ma andsin talle mitu korda mõista, et mingi osa minust loodab, et Joonasega Siku poole ei saa, et siis saaks temaga kokku. Ometigi helistasin ma paar korda ikka Joonasele ja isegi Sikule, kuid nad ei võtnud toru. Ainult paar sellepärast, et ei taha iga viie minuti või poole tunni tagant ka helistada ja ärkasin kell kaks, ja ootasin ka nende kõnet. No ega ma ei ole pahane, et ei saanud minna, aga oleks võinud helistadagi, et minnakse muul ajal või et ära jääb. Aga ei helistanud mulle keegi. Ma tean, et ma olen paranoiline, aga see, et ma tean, see ei takista mul tunda seda, mida tunnen. Ja tunnen, et ma pole sõpradele tähtis.

Esimene üllatus, mis Signe mulle tegi, oli see, et kui avanes – Jumal tänatud, et avanes – võimalus minna Andre juurde, ma küsisin Signelt, et kas sobib, et ma Andre poolt, kes oli veidi tõbine ja tahtis vara magama minna, tulema hakates helistan talle, vastas ta, et ei, ja ta ei taha lubada, et saame kokku, sest äkki ta pärast ei taha. No mida fakki? Tema meeldib mulle, ja mina vist ikka talle ka, ja endal on tal kodus vanemad, kellega ta ei eelista koos olla. No okei, ma siis üritasin mõista anda, et ma niiväga tahan kokku saada, ja seepärast hakkasin Andre juurde pool tundi hiljem minema. Andre pool vaatasime Uuspõldu, mida ta polnud näinud, enne ja pärast ma üritasin Signele ikka MSNis auku pähe rääkida, ja samal ajal ka rääkisime Andrega juttu. See oli lahe. Aga Signe, no kamoon... Ta teab, et ma tahan temaga kokku saada, tal ei esine ka mittetahtmist – no enam täpsemini ei saa sõnastada – no miks me ei saa kokku? Lühidalt siis – Signe keeras mulle taha, Joonas keeras mulle taha, Andre päästis õhtu.

4 comments:

Anonymous said...

jobu. nagu ma oleks mingi süüdi. no t*ra küll, ma ei hakka suga kokku saama, kui sina ilgelt tahad, aga mul muudki probleemid, miks ma seda nagunii eriti teha ei saa, mida ma ei hakka sulle seletama, sest sa nagunii ei saa aru. vot.

Anonymous said...

Ma ei saagi ju aru saada, kui sa ei seleta

Anonymous said...

elu imeb, üksi on parem.

Anonymous said...

Joonas vä? Ei noh, Andre, kõva naistemees (minevikus), ütles, et kolm aastat tagasi ta ei saanud aru, miks sa ütlesid, et "ei viitsi", kui ta küsis, miks sul naist ei ole, aga nüüd ta saab aru. No ta on nüüd kristlane ja tal põhimõtted ja värki, aga ega ta ütles ka, et ei viitsi enam naistega jamada

Aga kui sa, j., oled Joonas, miks sa telefoni ei võnud? ma helistasin sulle mingi pool tundi tagasi

Ja emme pani mulle siin kaks kildu maha, esiteks, et Signe peab veel kasvama, et mind väärt olla, ja teiseks, et ma olen ju temasse. Tema on ka kõrgharidusega ja ta mees põhiharidusega. Noh, ma ka ju peaaegu kõrgharidus ja Signe põhiharidusega