Tuesday 19 June 2007

Pisidetailid

Tere, kell on praegu... Noh, eks te näete seda paar rida ülaltpoolt isegi. Saatsin juhendajale lugemiseks oma parandustega bakatöö, loodan, et ta rahuldub. Seega, kui jätta välja pisidetailid nagu kaitsmine, on mul ülikool lõpetatud. Vähemalt on lootus üsna suur, kuna juhendaja on karm tädi, ja ta ei laseks tööd kaitsmisele, kui see poleks okei. Õhtul lähen Joonase poole, kellele mul on sünnipäevakink üle andmata, kuigi ma käisin ta sünnipäeval. Leppisime kokku, et ma ei võta kaasa, kuna Pleisteišonit peol niikuinii ei olnud, seega poleks tal Tomb Raider Anniversary'ga midagi teha olnud. Kuna ma aga kirjutasin tööd ka eile öösel, samas ärkasin vara, magasin päeval ja hetkel und pole. Ju siis hakkan niisama pihku peksma. Igatahes ei pruugi ma saada ka päeval magada, kuna hommikul on ideaalis vaja viia bakatöö köitmisele ja siis esitada, päeval tuleb tädi, kes tahab mind kindlasti tehtud töö eest jumaldada, ja siis Joonase juurde.

7 comments:

Anonymous said...

info overflow:S

Anonymous said...

Oota! Mis värk nende suurte tähtedega on?

Tegelikult ma lugesin sissekande läbi, ka pealkirja, ja ei pannud üldse tähele. Alles siis kui hiljem sidebari kinni hakkaksin parema, vaatasin, et mida põrgut see Dandee blogi suure tähega teeb.

Anonymous said...

Ole mureta, MSN'is suhtlen suga väiketähtedega edasi

Anonymous said...

Ürita sa; näed, kuidas mul välja tuleb.

Siiski, mu küsimus ei olnud selles. Küsimus on - miks?

Anonymous said...

No arva ära. Vihje on, et suured tähed kaitsevad mind teatud juhtudel

Muide, selle Merylini ja tema info overflow kohta niipalju, et isegi minu ema arvas, et Merylinile ei meeldinud väljend pihku peksma. No kuule, kui inimesel on vastukarva juba paljas olemine, et mahu talle pähegi masturbeerimise kui normaalse tegevuse konsept

Anonymous said...

Merilyn*

Anonymous said...

Nojah. Mul on selliste nimede kirjutamisega probleeme. Marilyn M... Manson (K)(L)(K)(L) / Monroe. Ja eriti veel seda, et Brian on harilikult Brian, aga Bryan Adams on (Y)