Thursday 28 June 2007

Elu? Milline elu?

Ega ju lõputöö kirjutamisest ei piisa, seda peab veel kaitsma ja samas ka kellegi teise tööd retsenseerima. Ma pole tööd veel lugenud, aga annaks Jumal*, et see oleks mingi selline kergem, sest no mida ma oskan kriitiline olla? Ai-ai, see uurimustulemus ei ole põhjendatud, sest selle meetodi tagajala vasakult neljandal karval on triibud valepidi? No okei, teisel ongi parem, kui ma teda väga maatasa ei tee. Akdeemiline korrektsus akadeemiliseks korrektsuseks, inimesel on tunded ka. Ja teiseks käin ma suviti Haapsalus sanatooriumis. Muidu on see mulle kui meeldiv vaheldus, aga see aasta võtan seda kui kohustust, sest sõidan kohe peale kaitsmist, ja seega pole saanud nautida seda vaba olemist. Ja Signe, kellest ma tõesti lootsin endale... Mhmh, oletan, et paljud arvasid, et järgmine sõna on tüdrukut. Ma lootsin temast mõnusat sõpra, kellega vahel kokku saada ja lihtsalt aega veeta. Nojah, ma olen vist tema jaoks liiga eemaletõukav või nii. Igatahes ta eriti ei taha minuga kokku saada.

Haapsalusse tahtsin jõuda Siku ja Joonasega, aga Sikul vaesekesel on auto katki, radiaator kuumenes üle vms. No ja ma muidugi fantaseerisin talle, et kui arvutil on viimane võimalus kuumenemise vastu kaante äravõtmine, siis et äkki kunagi leiutatakse viis, et autol on küll kapotikaas peal, aga ta on kõrgendatud, nii et vahelt käib õhk läbi. Aga no okei, loodetavasti saab tal auto korda, kuid kui ei saa, peab ikka bussiga minema. Igatahes kui me saame autoga, siis nemad tahaksid jääda natukeseks telkidega sinna, et siis on mul seal sõbrad ka. Veel loodan ma Margotiga Haapsalus kokku saada, äkki ta on samal ajal Haapsalus. Ma pole selline seltskonnalõvi, kes sealt sanatooriumist kohe ilgelt sõpru leiaks, kellega tsillida. Pealegi see pole ju mingi rehabilitatsioonikeskus, ehkki nimi on selline. Sealsed töötajad on mulle mitu korda selgelt öelnud, et see on ju haigla. Et siis võimalik, et mind pannakse ühte tuppa ehk palatisse mingite vanameestega, ja siis ei kannataks ma niikuinii oma toas olemist.

Pealegi, läpakat ma kaasa ei saa, nii et netti ma seal ei näe. Muidu ehk oleks netis, mängiks seda Spider Solitare't ja vaataks filme. Seega algab õige suvi minu jaoks alles tagasitulles, siis on arvatavasti minu lõpetamine / sünnipäev Värskas, seejärel lähme vist mingi aeg Viljandi Folgile.

Kusjuures kuna Signe ka niikuinii tahab Folgile, loodaks ma seal teda näha, kuid arvatavasti jookseb ta mind nähes kohe karjudes teise suunda, nagu see poiss seal Robin Hood'is, kes parodeeris Home Alone'i. Ja Liisule, kel oli eile sunnipäev ja kes on Prantsusmaal - joyeux anniversaire (translate.google.com/translate_t).

___
* Oma lõputöös kirjutasin ka jumal suure tähega, aga tegelikult see mulle ei meeldi. Mis siis, et põhjendatakse, et kristliku jumala nime Jehhoova või Jahve ei tohi öelda ja kasutatakse nimena Jumal. Jumal pole nagu Internet, mida on üks ja ainus, ja seepärast suure tähega. Jumalaid on mitu, samahästi võiks ma öelda, et minu nimi on Inimene, ja nõuda selle sõna suurtähega kirjutamist.

8 comments:

Anonymous said...

niikuinii tahan jah, mul ammu pass juba olemas. ja no mida faking teise suunda, et ma ei julge sulle umbes tere ka öelda või? ei no mida iganes.

Anonymous said...

kusjuures, ma nagu olen aru saanud et internet on väikse tähega, nii meile eesti keele tunnis õpetati..

Anonymous said...

suure tähega on, KINDLALT. praegu vähemalt veel, kontrolli uusimast ÕS'ist üle või midagi, a me saime sõimu selle eest alles hiljuti koolis.

Anonymous said...

Pohhui, ma kirjutan ikka väiksega. Pead maha ei võeta ja endal süda rahul.

Anonymous said...

Tead, Ralf, sa vana... Ma ei tea, kas see on mingi lapsik reeglite vastu mässamine, kui sa niimoodi põhjendaksid, aga ma arvan, et sa võid öelda, et kuigi internet on maailmas üks ja ainus, kirjutad sa seda väikse tähega, sest universum on ka teadaolevalt ja tõenäoliselt ainuke, ja see on ka väiketähega. Oleks lisanud loetellu ka osooni ja atmosfääri, aga ei julgenud

Anonymous said...

Atmosfäär on Päikesesüsteemis ju peaaegu igal planeedil.

Anonymous said...

Vot näed. Õige ju, et ei julgenud

Anonymous said...

ma siin lihtsalt kommenteerin sind, et sa saaksid minu blogist lugeda, mida mina koos Signega teha saan x) (that came out kind of pervy)