Tuesday 5 June 2007

Intenal server horror

Liisu on ilus tüdruk. No see Liis-Marii. A ma vaatasin, et tal on üks sõbranna, kes mul kunagi MSNis oli ja sõimas, et väkk, sebin mingi tema aasta noorema sõbrannaga. Sõbranna oli 13, ma mingi 21. Ja no maitea, kas ma sebisin, ma ei mäleta, kes kelle juurde tuli, jutule, ma mõtlen.

No see oli niisama mingi nali. Aga seda, et ma tegin bakalaureuse eksamit täna. Esseeks oli jama teema, sotsialtöö eakatega, probleemid ja perspektiivid. No midagi ma kirjutasin, aga maksimumi ma kindlalt ei saa. Veel ei teadnud ma, mis eesti määraga seotud numbrid on 1000 ja 1500 krooni. Seda teadsin küll, et 300 krooni on lastetoetus alates teisest lapsest. Vähemast ma loodan, et see oli õige. Küsiti veel mingeid trikke, nagu mis on heoluriik ja mis elisabeth I vaesteseaduse põhimõtted kehtuvad tänapäevani. Seadus ise aastast 1601. No ja siis olid küsimused seadustest, kus sai abimaterjalidena seadusetekste kasutada. Et siis nagu loodan, et effi ei saa. No ja siis bakatööd kirjutama. Varsti on juba esitamise tähtaeg.

7 comments:

Anonymous said...

Liis-Marii on kahe ii'ga :D

Anonymous said...

ma ei usu, et ma ainuke olen, kellele sa seda seletama pead. hea, et su nimi veel lizzy-mary ei ole

Anonymous said...

ei ole jah ainuke, tegelikult isegi on suhteliselt üllatav kui mõni inimene esimese korraga õigesti kirjutab.

Anonymous said...

liis-marii. no näed:)oh seda üllatust:)

Anonymous said...

viimane kommentaar on minumeelest hale. nimi oli ju ette kirjutatud

pealegi, ma võin kirjutada suvaliselt erjiqwhjti, ja tänu kopipastele saan kirjutada veelkord erjiqwhjti, ja öelda, et näe, sama

Anonymous said...

mul on selline tunne, et mind sa mõtled
sest ma olen liisu sõbranna
ja sind mäletan ka kuidagi mingit pidi mulle ebameeldiv olevat

Anonymous said...

jah, mari