Monday 8 January 2007

SAH!

Käisin Kaubamajas SAHil, ehk Suurel allahindlusel. Ega ma eriti riideid või midagi vaata, ikka sinna digimaailma poole. Mina, kes ma armastan tänapäevamõistes vanemat muusikat, ostsin sellised plaadid nagu Clublife (aastast 1998), Clublife 2 (aastast 1998), Clubland 2 (aastast 1997), Club Europa '95 (aastast nagu daa), New Hits '98 (aastast nagu daa) ja 200% Energy (aastast 1995).

Pettumust oli ka, nimelt pooled neist olid miksiplaadid. Mina, kes ma kuulan muusikat arvutist, mitte plaadilt, ei salli erit miksiplaate. Ega laiviplaate. Ega ka mitte seda, kui plaadil on kasvõi mõni lugu teise sisse sulatatud. Ma arvan, et ma kingin need plaadid kellelegi ära. Teised jätan endale, mulle meeldivad originaalplaadid. Ega ei ole kahju kinkida plaate, mis maksid 29.- ja 49.-; kokku läks mul 241.-, mis on välismaise originaalplaadi hind. Ja need miksiplaadid võtan ma enne arvutisse, muidugi ühe pika loona, pigem küll megamiksina.

Nüüd ma teen ilge piraatluse ja kuriteo, ja lasen teil kuulata üht üllatajat (link eemaldatud), kes mulle meeldima hakkas. Muidugi ma võin ka öelda, et kui see lugu teile meeldib, minge 24h jooksul poodi või kustutage ära, aga kui keegi tõmbabki, siis kustutab ta selle niikuinii, sest ma arvan, te kõik olete alternatiivmuusika ehk uuspopi kuulajad, ja teile see lugu ei meeldi.

No comments: