Monday 15 January 2007

Avaldatud sissekanne

Margotile näe kirjutatakse, et palun kirjuta tihedamini, suurem osa minu poste aga on kommentaarideta, ja kui midagi on, on enamik neistki stiilis loll oled. Ja sina, Margot, muidugi ütleksid, et mina olen liiga ülbe, et mind kommenteerida. Omaltpoolt lisaksin, et minu postid on tavainimeste jaoks liiga kauged. Sorri, aga ma ei oska muudmoodi seda väljendada. Igatahes vastupidiselt levinud arvamusele olen ka mina inimene ja tahaks oma eksistensile tagasisidet. Võimalik jah, et ka see on tagasiside mitte saamist mõjutav, et ma kirjutan enamasti sellest, mis mulle jälle kuskil ei meeldi. Ju siis väljendub minu eestlaslik tagasihoidlikkus selles, et ma arvan, et iga väiksemat head elamust ei pea kohe kirja panema. No näiteks stiilis meil oli eile ikka nii hea kild... Leian, et paljud naljad kaotavad oma võlu, kui nad kontekstist välja viia. Ja konteksti kirjeldamine muudaks sissekande üüratult pikaks.

Tundub, et sissekanne on kuidagi poolik ja teda peaks jätkama teise külje kirjeldamisega, mis hakkaks sõnadega samas aga, kuid ega eriti ei viitsi.

Olgu, ma jagan siis ühe killu. Mõni päev tagasi nägin sellise numbrimärgiga autot, et oli kohe kahju, et fotokat polnud. Auto oli muide peugeot 206. Aga nalja tegev numbrimärk oli 206 MEN. Huvitav, kuidas nad kõik sinna ära mahuvad?

13 comments:

Anonymous said...

Irw : ) @ numbrimärk

Vaevalt on põhjuseks see, et sa räägid, mis sulle ei meeldi. Ma teen seda pidevalt, ikka tuleb mõni kommentaar. Ilmselt on erinevus kirjaviisis? Ei oska öelda. Kindel on aga see, et võiks kirjutada ka asjadest, mis meeldivad. Samas kujutan ma ette, et pigem väljendub eestlaste mittekommenteerimine selles, et ei meeldi näha kedagi õnnelikumana kui ise oled. Kõik sõltub sellest, kuidas kirjutada.
Neid "meil oli eile hea kild" võiks üldse mitte esinede või kui, siis harva. Mina isiklikult inimeste igapäevaelust ei viitsi eriti lugeda. Kui huvitavalt kirjutatud, siis vast. Muidu tavaliselt loen selliseid huvitavamaid sissekandeid, kus on inimene räägib oma mõtetest.

Anonymous said...

mis mõttes tavainimese jaoks kauged? kes on tavainimene? ja kes see eriinimene on?

Anonymous said...

ega ma konkreetset näidet oska tuua, aga küsi näiteks andri käest, kas ma olen oma postitustest järeldades normaalne. nimelt et siis see, kes on normaalne, on ka tavainimene

kaia, mismõttes kirjaviisis?

Anonymous said...

Dandee on meil eriline.

Ja üldse, Dandee, veidi imelik pole endal? Võistelda endast mitmeid aastaid noorema neiuga? Tulevikus klassifitseeruks see pedofiilia alla.

Ning miks keegi ei loe? Mina, kui tavainimene, ei leia sinu loomes seda särtsu või hinge või nimeta kuidas soovid. Kirjutised on kauged ja kuivad. Võib-olla oled päriselus huvitavam, kurat teab, kuid vähemalt hetkel you fail on teh intarwebz. That was my point of view.

Anonymous said...

Kuidas kirjutada. Milline on sinu enda suhtumine ja sõnastus... ma arvan :P

Anonymous said...

hmm... andri post on huvitav. ma arvaks, et see on andri vanus, aga kahjuks on ka vanemad meessoost isikud sellised. ma nüüd väljendun vulgaarselt, eks? ega see, kui ma suhtlen neiuga, ei tähenda, et ma temaga räiget nussi kohe teha tahaks. ma sain margotiga kusjuures kokku, kui ta oli alles 13. eks sa võid ta käest küsida, kas ma üritasin teda seksi eesmärgil kuhugi nurga taha vedada

Anonymous said...

Mu nimi ei ole Andri!

Ning, meis kõigis on peidus väike pedofiil.
Ära salga. Sa oled sellest fantaseerinud. C'mon, isegi mina olen.

Anonymous said...

olgu, ander. kuid ma kuulsin esimest korda sinu nime kui andri, ning mul on kalduvus esmamuljeid ülehinnata. ja see fantaseerimine... oleks sa mu eelmist sissekannet lugenud, teaksid sa, et ega ma jah, eriti salga. samas oleks nati kohatu minna inimese juurde, et kuule, ma fantaseerisin sinust eile

Anonymous said...

Ma siis tagasisidetsen veits...- Minu meelest Sa pole loll, vaid hoopis lahe ja mulle meeldib Su kirjutamisviis ja sissekanded ka.

Anonymous said...

sellepeale ütleks ohoo

Anonymous said...

minuarust on kyll kohutavalt igav :D
aga noh on ka erandeid.
oh well or is there?
ja mulle jäi ka selline mulje muidu, et dandee on hästi väga eriline.

Anonymous said...

Mina küll ei ütleks, et sinu blogi vähe tagasisidet saaks...Oleneb, kellega võrdled - enamik väga häid blogisid, mida loen saavad kõvasti vähem kommentaare. Mulle tundub üldse, et kommenteerivadki enamuses kirjutaja isiklikud tuttavad ja kui neid on palju, siis tekib ka kommentaare, iseasi, kui sisukad need on. Mulle tundub, et ka enamik siin kommenteerijatest teab sind mingit kaudu (sorry, kui eksin). Ma sooviks pigem kvaliteeti kui kvantiteeti.

Anonymous said...

jah, enamik tunnebki. ja sul on muidu ka toredad vaatlusvõimed. siin on mingi kindel seltskond, kes üksteise blogisid kommenteerib. pärast selle sissekande avaldamist hakkasin mõtlema, et tegelikult on bloggeri avalehel uute sissekannete seas hunnik poste, mida pole tähele pannud, et hakataks usinalt kommenteerrima. eks mu eneseuhkus ka ju tõuseb, kui kommentaare on palju. aga samas tõesti ei tahaks kommentaare stiilis noh, jah, noh. see viimane näide ei pärine õnneks bloggerist, vaid reidi foorumist