Sunday 28 January 2007

Arvutiviirustest ja rämpspostist

Eestlastel on kummaline viga, mis võib olla seotud edevuse, mõtlematuse või oma rahvuse häbenemisega. Seda viimast ei tahaks muidugi uskuda, pigem need kaks esimest, eriti see teine. Nii reidis kui ka orkutis on ankeedis koht keeled / languages I speak. Eriti irooniline on see, kui terve ankeet on pikki eestikeelseid kirjeldusi täis, ja siis tuleb välja, et inimene tegelikult ei oskagi eesti keelt. Paljudel pole nimelt kirjas eesti keele oskust. Ei usu, et aetakse otseselt segamini languages ja foreign lanuages, aga kaudselt küll. Huvitav, miks on arvamus, et küsitakse võõrkeelte oskust? No need pubekad jätame kõrvale, kes kirjutavad reidis, et oskavad azerbaidzhaani keelt, need on lihtsalt haledad. Aga eesti keele oskuse võiks ikka kirja panna, nii reidis kui orkutis.

Eile oli jutukas oli mingisugune usupromoja, muidugi ma sellest kohe aru ei saanud. Juttu oli, mis muusika kellelegi meeldib. Kui ta kuulis, et kuulan poppi, ütles ta, et see on kolmetaktimuusika. Ma ütlesin seepeale, et tema nähtavasti kuulab alternatiivmuusikat. Ta ütles, et ei, klassikalist. Ma ütlesin, et klassikat võib ka alternatiiviks kuulata, kuna enamik* seda ei kuula. Seepeale ütles ta (justnimelt käpslokiga lõpus), et enamik ei usu JUMALAT KA. Vot, niisiis viib neil iga teema jumala juurde. Ja unes ma nägin seda, et mina ja Kaia olime paar. Ma ei tea miks, sest ega ma muidu temale niiviisi ei mõtle.


____
*enamik noori; noored on siiski aktiivsemad muusikakuulajad, kuigi minu 77-aastasel vanaaisal on 80-gigane ipod

7 comments:

Anonymous said...

*üritab kujutada Peetrit ja Kaiat altaril*

Anonymous said...

ENAMIK noori on õige sõna, muide. enamus on nagu häälteenamus ja selline..

Anonymous said...

mõtlen sellele

Anonymous said...

Oot,ma ei jagand matsu lahti. Sa oled 77 aastane ?? ja 80 gigane Ipod minu meelest sellist pole ju. Ahh mis ma tehnikast jagan.Pea asi ,et nuppu vajutan ja sinna pilt ette kargab.Rämpspost valmistab mulle iga päev valu.Liitusin koge matta mingi ammerika lotoga ja nüüd juba 3 kuud järjest saadetakse ja karjub mu postkastis: te võitsite 3 miljonit dollarit,tulge järgi jne. Pähh saatsin kirja vastu: fuck you,leave me alone. :-) pärast seda hakkas ohtralt tulema igakord bliokin,ning iga kord uus mailit. Aaaa.. tõmba kas või oksa. Aaa kus juures unenäod pidid täide minema nii et. he he he. ;-)

Anonymous said...

77 aastane ja kuulab Ipodi ?? Kõva vanaisa siis.Mul ema 43 ja ei oska mobiil telefonigi kasutada.Hale,lihtsalt hale. :-) Ei edu,tunnen kadetsust

Anonymous said...

Küsimus petsile: mis seos on antud teema pealkirjal ja sisul :D ?

Anonymous said...

kui nüüd väga aus olla, siis vaatasin samal ajal üht hoti aadressilt tulnud meili, kus oli all loosung vabane arvutiviirustest ja rämpspostist!. kuid kuna blogisissekannetele on üha raskem pealkirju leida, siis uuemad sissekande pealkirjad on mul veel seosetumad