Saturday 30 December 2006

Nääripost

Vahepeal oli selline variant, et äkki tuleb minupoole mingi kamp Tallinna noori, keda ma ei tunne. Lisaks pidid nad olema alaelised ja tahtma siin juua. Tegelikult oli see mulle algusest peale hirmutav, tagatipuks ütlesid Joonas ja Kait, et kui kamp ja Tallinnast, olgu ma ettevaatlik, et äkki on mingid pätid ja vargad ja mõrtsukad. Tuli aga välja, et nad ei tulegi, kuna ma olin ebastabiilne variant, nimelt olin ma ju kõvasti kahelnud.

Nüüd on siis järgi jäänud see, et tuleb see originaaltips, kellega rääkisin. Kusjuures praeguseks on ta juba tartu bussis. Kohtusime me nimelt nii, et tuli üks tips OKs minuga rääkima, küsis, mis teen aastavahetusel. Ma ütlesin, et arvatavasti olen kodus. Siis tahtis külla tulla, ja mingi aja pärast ütles, et toob sõbrad ka. Ahjaa, OK on jutukas, kui keegi veel ei tea.

Aga aastavahetuse veedan ma võib-olla Saaremal sõpradega. Seda juhul, kui sinna piletita sisse saab, pilet on muidu 1000.-, ja seda meil kellelgi eriti ei ole. Seega, kui ei saa, tullakse minu juurde, mis muidugi mulle meeldib, sest mul hea, lähedal.

Muide, neile, kes veavad hoolsalt järge IMDb rahatabelis, teatke, et enim kinopiletitelt teeninud film, arvestades inflatsiooni, on Gone with the Wind. See 1939 aasta film on teeninud vastavate arvutuste tulemusena 3,7 miljardit dollarit. Muidugi olles populaarseim Ameerika film, on tal ka omad eelistused. Kui 1,8 miljardit teeninud Titanic oli kinodes veidi vähem kui aasta, on Gone with the Wind olnud kinodes mitmeid kordi, vähemalt ma arvan nii, kuna teda on uuesti välja antud ka enne videolevi aegu. Kõige hilisem on 2004 aasta DVD-versioon, mis mul tädiga kahasse ostetud.

1 comment:

Anonymous said...

Peeeeeteeeeeer, ma pole su'ga nii kaua rääkinud!
Ma hakkan nüüd tihemini msn-is käima, siis trehvame äkki..