Thursday 21 December 2006

Piilu

Genneti Margus tegi mulle jõulukingi. Ma pean muidugi ise selle kinni maksma, aga okei. Nimelt läks mu arvutil 120-ne kõvaketas kannikate vahele, ja ma sain selle asemele 250-se ketta. Neil polnud nimelt nii väikest kuskilt võtta, ja tellimisega oleks läinud aega; mina aga tahtsin arvutit jõuludeks tagasi. Vana ketas osteti aga tagasi, niiet uue sain suht odavalt. Muidugi panid nad andmete kopeerimise eest mulle ka mingi summa, aga eks nemad tahavad ka süüa. Ja kuna ma hoiatasin, et mul hetkel raha pole, maksan alles jaanuaris.

Kusjuures tegelikult mainiks ka, et me käisime eile sõpradega jõulubalill, ja siis läksime oma ülikondadega illegaardi. Sattusime mingi sakslase otsa, kes kutsus mingid tüdrukud meie lauda. Üks neist oli mingi blond Triin, tema mulle päris meeldis, ja kodus jälle kirusin end, et ma nii arg olen.

Mudeks, märkasin ingliskeelses kalendris netilaste lemmiklühendit WTF. Noh, nagu Wendesday, Thursday, Friday.

4 comments:

Anonymous said...

see wednesday thursday friday asi on tõeliselt andekas xD nagu wtf'i viisakam variant :D

Anonymous said...

sa oled mingi eriline lammas ju?

Anonymous said...

häid jõule sullegi

Anonymous said...

irwwXD