Wednesday 2 September 2009

Aias sadas saia

Kallis emme! Kui minu suulisest rääkimisest ei piisa, siis ma panen avalikult blogisse kirja, ehk annab see sulle kaks asja - esiteks, sul on alati koht, kust meelde tuletada; teiseks, avalik kirjasolek annab sulle ehk motivatsiooni seda järgida.

Kui mina lähen poodi ja ostan kaks pätsi saia, neli pakki singiviile ja neli - sama number - pakki juustu, siis see ei ole suurushullustus ja laristamine, see on täpne arvestamine. Nelja paki juustu, kus on sees üheksa viilu, ja nelja paki singiga, kus on kaheksa viilu, saan ma teha endale kaheksa neljast komplekti sooje saiu, kus on peal üks juustu- ja üks vorstiviil.

Ütle mulle, mis selle arvestusega juhtub, kui ma lähen ja avastan külmkapist nelja juustupaki asemel kolm? Jah, ma saan minna poodi, aga miks ma peaksin, kui ma olen kindla arvestusega ostnud? Ega sind ka vist tohutu ekstaas ei valda, kui sa tead, et sul peab hommikuks sahtlis suitsu olema ja sa avastad hommikul, et sinu suitsud on ära tõmmatud.



Muide, ma ei saa jätta ühte pilti veel panemata, sest see on lihtsalt nii hea:

No comments: