Thursday 16 July 2009

Piduriklotsid

Ma olen siin ikkagi teaduskonverentsil ja seoses sellega on mul ka teatud kohustused, üheks neist banketil käia. Etiketti pole ma kunagi õppinud ja ega ma seal sõin ka osa asju kätega, aga ainus koht, kust ma natuke midagi teadsin, oli Titanic, kus Jack oli samasuguses olukorras ja Molly ütles kahvlitearmee kohta, et alusta väljastpoolt.

Ainsad asjad, mida sõin, olid kala ja jäätis. Muud seal eriti ei olnudki. Alguses toodi mingi imeliku maitsega rulaad vms ja kala kõrval olnud keedetud aedvilju ma ka ei söönud. Fotokat ma kaasa ei võtnud, kuid selgus, et paljud võtsid. Kuna olime kuuendal korrusel, sain hea pildi õhtusest Effeli tornist. Vähemalt arvan, et sain ja loodan, et vanaisa fotokast pilte ära ei kustuta.

Eks ka mina olen pilte teinud, mõne arvates liigagi palju, aga neid ma siit üles ei lükka. Ma ei saa siit niikuinii oma serverile ligi, seal on mingi välismaa-piirang, võib-olla hakkangi oma pilte mujal hoidma, sest vahel on mul endalgi "välismaa" IP.

Praegu jäin ma üksi hotelli, aga eile, kui konverentsil käisin, oli vahepeal selline juhus, et minust ühelpool magas vanaisa ja teiselpool mingi suvaline vanem onu. Ja see sai juba esmaspäeval selgeks, et kuigi reeglina nooremad, on ka vanemad inimesed netis, nii et ei ole midagi nii, et ainult ülikoolis. Kuna eile oli mul läpakas kaasas, luges ka vanaisa ettekande ajal meile. Muidugi vaatas keegi ka mingeid tööga seotud jooniseid.

No comments: