Wednesday 29 July 2009

Flash Club

Otsustasin uurida ja olen hetkel aktiivne liige ühes flash'il baseeruval kaklusmängusaidil. Jah, mäng ei ole sellesmõttes mingi lahe, et võitlused on automatiseeritud ja sa ei saa teha muud, kui vaadata ja loota, et sinu tegelane võidab. Ning teatud mõttes on see ka sarnane kampaaniatega iga liitunud sõbra eest... Nimelt, vajutades allolevatele linkidele, saad sa minu pruutide (haha!) õpilaseks ja sinu arenemine annab mulle punkte. Siin siis kolm minu võitlejat:



Babyslut (Master)



Somemighty (Babyslut's pupil)



Virtsavillem (Babyslut's pupil)

Nüüdsest on mul ka oma klann, Madrats. Ning liitunud on Joonase pruudid, IcyBitchy ja LyBrute, Ralfi ja Birgiti pruudid (lingid allpool) ja kolm suvakat, kelle ma vastu võtsin. Nüüd aga esitlen teile oma uusi tegelasi:



Thundersnail (Drawulf's pupil)



Brandondude (LyBrute's pupil)



Tusaproff (Virtsavillem's pupil)



Dreihunde (Chirehe's pupil)



Darewind (Dreihunde's pupil)

Chirehe on Birgiti pruut. Drawulf samamoodi. Ning lisaks veel Khashea. Ralf, kelle blogis on ka selle kaklumsmängu teemaline postitus, küsis, miks ma tegelasi pruutideks nimetan. Aga sellepärast, et brute'id on tüütum kirjutada.

Ma üritasin Virtsavillemiga Birgitile näidata, kes on klannis peremees ja kolkisin ta kolm tegelast läbi, aga sain võidu eest ainult ühe punkti. Okei, enam nii ei tee, aga tekkis küsimus, kas vähem punkte tuli sellepärast, et omasid ei peksta või saad madalama tasemega tegelase võitmise eest vähem? Igatahes, klanni tegelik juht on Babyslut ja tema pole Birgitit puutunud ja ta annab Virtsavillemile pärast peksa.

Somemighty võitles Babyslutiga (juba level 14) ja kaotas, Virtsavillemi (level 13) võitis ja sai 2 punkti, nii et on ikka see, et nõrgemaid ei lööda. Niisama kaotuse eest saab ka ühe punkti, nii et ei tasu ka ära. Ning Babyslut kolkiski Virtsavillemi läbi ja sai 2 punkti, nii et level vahet veel ei mõjuta.

No comments: