Wednesday 1 November 2006

Romua

Ehk siis lugu sellest, kuidas minult mälestusi võib saada


____
[17:36:27] dandee:

juhul, kui pole kuulnud - http://www.estmusic.com/index.php?0132103836183202

[17:37:00] margot:

romua? loomulikult olen

[17:47:28] dandee:

mina ei olnud. ma olen küll termika fännklubis, kuid see ei tähenda, et ma 24/7 jaagupit uluks, peale terminaatori midagi ei kuulaks ja koguks igaasugu vidinaid ja käiks asjadel. ma olen kahel terminaatori kontserdil käinud. enne seda suve käisin mingi... eee. 1999 oli vist ja olid vist push up, meie mees, smilers, terminaator. kusjuures minu tõmbaja oli push up. aga parim esineja (parima esinemisoskusega) oli loomulikult termikas, kes tegelikult on suht veteran juba, järgmine aasta peaks täituma kaks iksi

see suvi polnud mul favoriiti. kuid nexusest oli mul kahju, toe tag pingutas minuarust üle, a termikas pani jälle pika puuga ära. nexusest oli kahju seetõttu, et nexus ei saanud hoolimata pingutustest ja palvetest rahvast käima. alles siis, kui kaasaelamise eest nänni lubati, elati kaasa. ja toe tag kasutas liiga palju sõna respekt. aga toe tagi kasuks see, et nad olid parimad üllatajad. orkestreeritud räpp. no mitte klassika, aga ikkagi räpivälised pillid. mingi trompetid vist ja kitarrid. ja kusjuures minu emme oli termika ajal lava ees, mitte mina. ja ta ütles ka, et jaagup muigas, kui lihtne on rahvast üles kütta. vaene mees ei saanud lausetki lõpetada, sest niipea, kui ta ütles haapsalu, tegi rahvas oma väljuhäälseid vuusid

[18:04:25] margot:

huvitav, et sa alles nüüd sellest rääkima hakkasid. kontserdist, ma mõtlen


____
Nagu juba ehk aru saite, on vestluslogi toimetatud. Ning seda ka, et kontsert oli 13. juuli, ja vestluse toimus 29. oktoober

No comments: