Wednesday 29 November 2006

Rämps minu postkastis

langley found guiltybcs estate market hotmural surrey died. elibrary fees, magnet band slide textaloud ulead impact. consider handle trial wed sep. modeling specify fashion excluding default exception places just exclude. sisterhood rebecca wellsworks flavius. report companys then computers although obvious! claims throughout years developing, target, malware variations references linksedit? accurate less interact, variety ez viewer cad mod lanscanner. boasts race improved handling, training player. love michaels, daddiesap apcontact, ap hasnew removal ebooksin? smilies img panel whos, guides tutorials newsgroups index edk. hasnew removal ebooksin monthly journals publishes numerous! digit key skip go. classics completest edition fromdivine secrets yaya sisterhood. target malware variations references linksedit were, niklas? variety ez viewer, cad mod lanscanner gnutella wi amipic. copyfree dray, raction vnements depinay, burning mrs olearys cow. integrated threat shen maximizer enterprise antivirus algor warhammer. ede ffffgg abg cold. nintendo gizmondo mmpog dreamcast, sites demos playnow casual ultimate. maypole dccgf gggggccd aaag aa. url emailcheck, expires teaching stp an october this march. permit example sex purchased limit until cost fee. product adopt cats birds guinea pigs. classics completest edition, fromdivine secrets yaya sisterhood. apps, noticed followingi listened deleted tunning righti.

2 comments:

Anonymous said...

Haaa! Ma mõtlesin, et ma olen ainuke, kes seda saasta saab. Täna oli näiteks 14 kirja, millest 4 kõlbas lugemiseks, ülejäänud olid: Ashley wrote, Tina wrote, Craig wrote jne.
Ma lugesin ka ükskord ühe läbi ja väga segane värk - minu arust isegi ei reklaamita midagi? Osa neist saabub läbi AHO listi, osa otse mulle - huvitav, kuidas need inimesed meid tunnevad ? (:P)

Anonymous said...

see kiri näeb välja, nagu oleks sõnaraamatust suvaliselt sõnu pandud. võimalik, et ongi siis lihtsalt risustamise eesmärgil saadetud