Thursday 23 November 2006

120%

Mulle ei meeldi alkohol. Ma tarvitan seda nii vähe, kui võimalik. Aga no *.mdf faili ei saa Neroga kirjutada, seega pidin ikka Alcohol'i kasutama. Ja põhjus, miks mulle Alcohol ei meeldi, on see, et minuarvates ta on mingite pubekate kirjutatud. Mitte, et programm ei töötaks, aga kamoon - Recording the image file! Once the percentage reaches 100%, the disc will have been prepared! Image file loading complete! Recording completed successfully!. Selline hüüumärkidega liialdamine on omane pubekatele ja arvutivõõratele inimestele. Ja kui keegi kirjutab programmi, siis ta just väga arvutivõõras ei ole. Aga miks on nende lausete lõpus hüüumärgid, kas tegu on tõesti nii šokeerivate uudistega?

Naerge palju tahate, ma sain vähemalt oma murest rääkida. Ja järgmises teemas peaks mainima Jaagup Kreemi, sest hoolimata sellest, et keegi jõudis mu blogisse guugeldades pihku peksma, on Jaagup Kreem siiski edukaim tõmbenumber.

Ja muide, selles on omamoodi iroonia, et reidis on huvi alkohool 123-l inimesel.

1 comment:

Anonymous said...

alkohooool :D ? oehjah. ma isegi siis loodan, et huvi alkohol on rohkematel inimestel.