Friday 17 November 2006

Nõme teema

Ma tegin reidi foorumisse ühe nõmeda teema. See kustutati. Ma ei hakanud seda teemat muidugi uuesti tegema, sest see oli nõme. Aga see, mis ma tahtsin öelda, on see, et kui mõni moderaator teeb meelega sellise nõmeda teema, siis tulevad tohutud ovatsioonid ja teemat ei kustutata. See on poliitika.

Muideks, see teema, mille tegin, oli kopipaste ühest teisest teemast, lihtsalt sõnapaar telekat vaatama oli asendatud sõnaga onaneerima. Teema oli siis kas teid häirib, et vaatad telekat ja siis ema või isa tulevad ja istuvad sinu kõrvale ja hakkavad vaatama koos sinuga? (h)

Ahjaa, ja looder ei saanud eile aru oma kingitusest, mida ma talle pool päeva aplõudisin. Ja Elyne on normaalne, vähemalt nii arvab Triin, kellele ma ta pilti näitasin.

3 comments:

Anonymous said...

Elyne pole mitte normaalne, vaid lihtsalt parim!*

Anonymous said...

mis seal aru saada, kui mul on vaevu mõni mb vaba ruumi. nüüd on rohkem, eks me näe. ometi võiks sa öelda, kui suure osa neist kolmest minu kingitus hõlmab?

p.s. Elyne pildist ära ei ütleks.

Anonymous said...

need väiksemad