Friday 9 October 2009

Täispask



Harilikult ma ei viitsi salateid süüa. On küll tervislik, aga ikka ei viitsi. Paprika on aga ekstreemselt vitaminirikas, võtmetäheks on c. Levinumad värvid on - nagu poes näha - punane, oranz, kollane ja roheline ning nagu mina aru saan, sõltub värvus lõikuse ajast. Rohelise kohta on öeldud, et see on kõige kibedam, ehk on siis nii, et punane on kõige magusam?

Sissekande pealkiri tuli aga kuidagi sellest, et olen paks; tegelikult ebaproportsionaalselt ehk siis õllekõhuga. Õllekõht ei meeldi mulle, sest mina ja õlu? Igatahes, Joonas vigiseb koguaeg minu kallal, et mul oli ju nii ilus keha, miks nüüd niiviisi? Ja endal on ka tegelikult nõme kui istud ja higi jääb rasvavoldi vahele. No andke andeks, 2003. aasta paiku ja enne seda praadisin tihti rohke õliga friikartuleid, nii et süüdi pole mingid burgerid. Emme paljastas hiljuti, et kui lakkasin friikartuleid praadimast, langes mu kaal märgatavalt.

2006. aasta suvel olin tööl lihtsa andmesisestajana ja vaatasin kodus sarja Sõbrad. Mainin seda seepärast, et mul oli nii lohutav kui nägin, et ka Chandler töötab sellisel ametikohal. Igatahes olin ma pärast tööd nii väsinud, et väga harva viitsisin end rohkem liigutada kui ~200 m koju minna. Ning jah, siis ma sõin burgereid, kuid kuna ma ei liikunud ehk neid liigseid kaloreid ei kulutanud, ei ole ka siin burgeritel otsest süüd. 2003 ma end ei kaalunud, aga 2006 kaalusin suve lõpuks 85 kg.

Siku rääkis, et ameeriklased võivad paksud olla sellepärast, et seal kasutatakse burgerites aedvilju, mis geneetiliselt moonutatud, et nad lopsakaks kasvaksid ja et see lopsakuse-geen kandub inimestele üle, nii et ka nemad kasvavd lopsakateks. No kui see ka nii ei ole, siis ameeriklased ju, nagu teada, istuvad jala liikumise asemel autos...



...ja ka "jala" liikudes ei liigu.



Jättes burgerid mängust välja, olen vorstisaiadega veidi juure võtnud, tahaks olla alla 80 kg. Okei, saiu ma enam niipalju ei söö siis, aga no ma ei saa ka näljatunnet kannatada, kui pärast üheksat õhtul kõht ikka tühi on. Ei taha mingisse jõusaali minna, peaks hakkama rohkem väljas käima.

No comments: