Tuesday 20 October 2009

Kvaliteetgraafika

Telesarjad keerlevad suhteliselt sarnaste teemade ümber, isegi fantastika-sarjad. Nimelt lasi Buffy kuuendas hooajas Spike endale teha robot-Buffy, et temaga armatseda ja Charmed'i viiendas hooajas lasi Cole deemonneiul Phoebe't mängida, taas armatsemise eesmärgil.

Kuna panin oma arvutile taaskord NFS Underground'i peale (mulle meeldib teine osa rohkem), tuli taaskord meelde, kuidas on tegelikult Underground saanud mõjutust filmist The Fast and the Furious. Kui ma filmi mäletan, siis mängu algusvideos see kaader, kus üks auto hüppab nitroga üle ülestõusva silla ja teine auto pidurdab, jäädes seisma, külg ees, on otse filmist maha viksitud (stseen võis olla ka filmi teise osa alguses).

Ka tuli mul värskelt meeelde, miks mul selle mängu vastu antipaatia on. Tegin eile märkamatult peaaegu terve päev karjääri ja olen progressis 23/111. Arvestades, et see on viimane NFS, kus ei ole veel avatud maailma, kuigi Pro Street on millegipärast taas klassikalise menüüga, on see kaua. Igatahes üks põhjus, miks mulle meeldivad Underground 2 ja siiski ka Undercover, on, mis seal salata, see, et nad on lihtsad.

Underground'i liiklus ehk siis tavaautod on läbinähtavalt pandud strateegilistesse kohtadesse, muuhulgas ka shortcut'ide sisse- ja väljasõitude juurde, mis tähendab, et kui sa neid isegi tead ja reageerida jõuad, ei pruugi sa neid kasutada saada. Lisaks on minu sõiduoskuse juures mäng idiootlikult raske. Isegi lihtsaima taseme juures on konkurendid sul nii kannul, et üks viga ja kööga. Saan aru, et üliprofid vurtsutavad vaikselt spermat selle peale, kui rahuldavalt raske see mäng on, aga no... Kusjuures mäng on ka häirivalt reaalne, ses mõttes, et auto väljub kergelt kontrolli alt ning känakäimisel jääb auto peaaegu alati seisma. Kui ma selliseid asju tahaks, siis läheks ma reaalselt autoga sõitma, kus võib boonusena veel surma ka saada. Mängu mängin ma ikkagi eesmärgiga panna end tundma võimsana ning nautida võite, kuid seda tunnet ju ei ole, kui sa pead sõitu, mis kestab alla viie minuti, tegema uuesti ja uuesti, reeglina mitte isegi lõpuni sõites, kaks-kolm tundi.

Underground 2 ja Undercover - ma pole vahepealseid ise mänginud - on viimase koha pealt sellepärast lahedad, et känakäies jääb sulle mingi hoog sisse ja vahel saab seda ka ära kasutada: kui ei viitsi pidurdada, liugled mööda teepiiret.

Üks meeldiv asi siiski: kui sa vahetad autot, on uuel autol sama tuuning, nii et sa ei pea seda uuesti ostma. Kogu tuuningu uuesti ostmine on eriti rõve, kui ostad välimuse pärast auto, tuunid ära ja siis leiad, et sulle üldse ei sobi. Ning vihje neile, kel ei hakka mäng installeerima peale seriali sisestamist. Võtke lahti Task Manager ja sulgege EReg.exe (sarnase nimega), igatahes ta on mängu mingi registreerija ja äratuntav, kuna ta võtab 50% CPUd. Lõppu pilt minu Miatast:



Ja ikkagi, kõige lõppu veel pilt ühest stiilipunktide eest võidetud autost:

No comments: