Friday 6 March 2009

Music is my boyfriend

Ha! Need, kes vaatavd blog.tr.ee-s sissekande pealkirju ilma sisu lugemata, kuid vaatavad autori nime, arvavad nüüd, et olen mingi gei. Jõudu! Tegelikult on Last.FM-is selline grupp, kuhu kuulub kindlasti mingi osa neiusid, kes maskeerivad sinna kuulumisega oma võimetust "meest" hankida. Lisaks veel lihtsalt eputajad, kel on suva, kas neil on hetkel poiss või mitte, aga gruppidesse kuuluda on ju lahe. Jah, ma kuulun ka mõnda gruppi; kusjuures Madonna gruppi mind kutsuti.

Muide, tegin sellise tähelepaneku, et kuna ma tean, mis loo koju jõudes mängima panin, avastasin, et olen ära kuulanud oma paarkümmend lugu, mille kuulmist ma ei mäleta.

Nii, nüüdseks on Madonna kontsertipiletid juba vast ammu läbi müüdud. Mina kui FBI agent sain piletiostu võimaluse juba 2. märtsil kell 10:00. Vähemalt siis pidi link aktiveeritama. Ma, loll, ei olnud ticketpro lehel registreerunud, kuid mul õnnestub see ikka nende kaela ajada. Nimelt oli nende esimesena kättejuhtunud registreerimisvormil kirjas, et konto kehtib vaid klubile, mitte veebipoele. Igatahes umbes kella 11:30-ni oli pidevalt service unavailable ja siis sain lõpuks ometi registreerida ja osta. Ostuprotseduur võttis muide aega 15 minutit! Hullult uimerdas ja just siis, kui sain ostetud, tuli service unavailable - vedas vist. Kuigi see ei tee frustratsiooni olematuks, tuli vähemalt paar päeva hiljem kiri, et vabandame, ei arvestanud nii suure koormusega. Kuid üks asi siiski: nii piletid ise, portaal kui ka kirjad FBIst on räigelt keelevigu täis. Enamasti komavead, aga ka näiteks otsetõlke maiguga sõnastusvead ja ka mõni käändeviga, nagu ma nõustun äritingimused. Muide, minu tehingu number oli 824, kas see tähendas, et olin esimese tuhande ostja seas? Ja tunnen kaasa neile, kel jooksis portaal kokku just raha ülekandmise ja tellimuse jõustumise vahel.

Ahjaa, ja tore oli ka minna CDMarketisse, endisesse Helitroopi, ning oma nime mitteöeldes plaat saada. Ütlesin jah see, endise nimega too. Jah, Helitroop laienes Euroopasse ja oli vaja nime, mis ei oleks keeles, milles teised aru ei saa, aga lisaks Helitroobile räägivad inimesed siiamaani Ühispangast ja Hansapangast, teab-kui-ammu Trehviks nimetatud koha kohta ütleb Priit siiani Manhattan ja kes teab, äkki ütleks ka Joonas, kui ma poleks juhtinud tähelepanu uuele sildile?

Muide, elu24.ee ühe uudise esimene lõik kõlab nii:

Saate «Selgeltnägijate tuleproovi» üllatusvõitja Nastja kinnitusel on Eesti väga keeruka energeetikaga maa.


Minuteada võttis Nastja ikka saatest osa. Üllatusvõitja saaks öelda siis, kui võidaks kaameramees või mõni muu mitteosaleja. Ja alljärgnevale pildile vajutades saate selle suuruses, millest suuremat ma ei leidnud.

Madonna Sticky & Sweet (1500 x 1724).jpg

No comments: