Wednesday 6 August 2008

Punane

See on see, kui on piiratud netivõimalus. On olnud mõtteid, millest kirjutada, aga kui on võimalus, ei tule meelde. Muidugi tegelikult saab ka blogikande varem valmis kirjutada, ma niikunii teen kõvakettale alates aprillist arhiivi. Mis siis ikka, siiani olen ravide ja teenindajatega rahul, kui välja arvata see, et nad üritavad minuga alati soome keeles rääkida. Siin Viikingis on nimelt soomlaste kontsentratsioon ekstreemselt kõrge, üks pidi isegi tükk aega mõtlema, kuidas oma asja eesti keeles öelda.

Ma tean, et mu sõbrad ei söö mitte kunagi, eriti veel raha eest, aga siin on üks itaalia toidutreiler, kus saab 100.- eest ikka suht suure hunniku liha.

2 comments:

Saila said...

kollane*
kuhu ma peaksin seda liha sööma tulema?

Peeter said...

kes sa oled, minu sõber või? ja "punane" sellepärast, et üks armas punapea on siin ettekandjaks. aga liha... nudistide ranna ääres