Thursday 7 August 2008

Esimesed sissekanded

Blogger.ee sulges uksed ja ma kolisin oma blogiarhiivi siia. Tegu pole aga minu esimese kohanihkega. Kuigi mu esimene sissekanne siin ja seega ka Blogger.ee-s on kuupäevaga mai 2006, registreerusin ma seal alles augustis, enne mida tegin paar blogikannet nii siin portaalis kui ka reidis.

Blogimise funktsioon ilmus reiti aga umbes samal ajal, kui ma seal blogima hakkasin, ehk siis tegelikult istutas reit musse blogipisiku. Soov aga enda mõtteid kuskil veidi avalikult avaldada oli aga juba varem olemas, mille väljundiks kasutasin reidi foorumit. Retrospektiivselt on see olnud arvatavasti vale, sest reidi foorimis kustutatakse teemad, millele pole teatud aja jooksul uusi vastuseid tulnud.

Huvitav oleks ehk lugeda, kuidas ma seal oma grammarnazi isikut voolisin, kuid eriti kahju on ühest kirjest, millest saaks kena kommentaari Jackson'i Thriller'ile.

4 comments:

Saila said...

on RATE, olgugi et fotodel näidatakse tihti reit.

Peeter said...

tsau, musike! aga ma kirjutan "reit", sest häältan "reit". ma kirjutan ju "sakib" ka, mitte "suck'ib"

Saila said...

kirjuta pealegi, kallike.
kindlasti sa kirjutad njuujook-siti, kuna sa umbes niimoodi ütled.

Peeter said...

tegelikult mitte eriti, nagu "philadelphiat" ei kirjuta "filadelfia". ma muudan kirjapilti seal, kus mugavam on, kuid (minu) silma ei riiva