Monday 8 October 2007

Vistrikutest vabanemine

k a s t e e r i s t a t e s e l l i s e s k i r j a s s õ n a v a h e s i d? Kuigi, blogger ei võimalda kõrvuti üle ühe tühiku, nii et sõnavahesid saaks teha a i n u l t _ a l a k r i i p s u või muu sümboliga

Okei, teeme natuke naja

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Enda teada mitte

2. Millal viimati nutsid?
Nagu et... niimoodi lahinal nutta, seda pole vist ammu olnud, aga pisar silma tuli ehk umbes eile, ja kusjuures A-Rühma osa peale. No armas koht oli

3. Kas sulle meeldib su käekiri?
Mitte eriti

4. Mis on su lemmik lõunasöök?
Ma ei tea, mingi šnitsel äkki?

5. Kas sul on lapsi?
Kui uskuda seda, et ma Jumal olen, siis olete kõik mu lapsed

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Täitsa võimalik

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Mina ja sarkastiline? Tõesti?

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei, ja loodan, et pole vaja ka

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Ei, ja loodan, et pole vaja ka

10. Millised on su lemmikmaisihelbed?
Cini Minis

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Kui nad juba lahti pole

12. Kas pead end tugevaks?
Mitte eriti. Oleneb, milline tugevus ja mis tingimustes

13. Milline on su lemmikjäätis?
Mars'i jäätis

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Nägu, kui see on nähtav

15. Roosa või punane?
Oleneb, kas räägime näiteks sportautost või inimese nahast

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Midagi koledat

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Midagi lahedat

18. Kas loodad, et keegi selle ankeedi küsimustele enda blogis vastab?
Miks mitte? See on ju nii nummi

19. Mis värvi pükse ja sokke hetkel kannad?
Valgeid ja siniseid, vastavalt järjekorrale

20. Mida viimati sõid?
Panin tabletti

21. Mida hetkel kuulad?
Leonard Cohen - Waiting For The Miracle

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Roheline

23. Lemmiklõhn?
Värske õhk

24. Kellega telefonis viimati rääkisid?
Joonasega

25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?
Ei jälgi eriti, aga ehk vormeleid

26. Su juuksevärv?
Tumepruun

27. Su silmade värv?
Tumepruun

28. Kas kannad kontaktläätseid?
Ei

29. Lemmiktoit?
Maitsev

30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?
Ameerika õudukad ongi tavaliselt õnneliku lõpga

31. Mis filmi viimati vaatasid?
Harry Potter ja sikreetide kamber

32. Mis värvi särki hetkel kannad?
Musta

33. Suvi või talv?
Suvi

34. Kallistused või suudlused?
kallistused

35. Lemmikmagustoit?
Kus?

36. Mis raamatut hetkel loed?
Hmm. Mitu kuud tagasi jäi pooleli "Risk olla elus"

37. Mida su hiirematt kujutab?
Liblikat kujutas vist, mul pole ammu enam hiirmatti

38. Mida viimati telekast vaatasid?
Lord of the Rings of the King, nagu Ralf ütleb. Tgelikult ma vaatasin seda vast alla poole minuti

39. Lemmikheli?
Muusika

40. Rolling Stones või The Beatles?
Ei koti

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Rootsi

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Jutustamisoskus

43. Kus sa sündisid?
Tartus

44. Kui palju kommentaare sissekandele ootad?
127, ehkki ma kardan, et niipalju ei tule

45. Kes kõige tõenäolisemalt kommenteerib?
Ralf, Margot, Paula, George Lukas. No kõike võib juhtuda, samas ei pruugi

TEINE OSA

[hommikul ma] ärkan tavaliselt. Või lähen magama

[armastus on] megamiks teistest tunnetest

[ma unistan] ekstreemselt palju

[ma tean] ..., et ma midagi ei tea. Lisaks tean ma, et kui midagi öelda ei oska, tee nalja või tsiteeri kedagi

[ma tahan] natuke seda, natuke teist, ja kamaluga kolmandat

[mul on] nina keset nägu

[ma soovin] head

[ma vihkan] ..., kuid ma üritan seda mitte teha

[ma igatsen] head

[ma kuulen] leonard cohen'it

[ma otsin] head

[ma kahetsen] nii mõndagi

[ma armastan] iseennast ja oma täitsaid teisi

[ma hoolin] paljustki

[ma alati] ... See algab nagu süüdistus. Noh, näiteks "Sa alati lõhud mu aknaid!"

[ma tantsin] vahel võib-olla

[ma nutan] ... Nutmine on halb sõna. See eeldab, vähemalt minu arvates, lahinal nutmist

[ma alati ei] ole süüdi

[ma võidan] siis, kui ma ei kaota

[ma ajan segadusse] valdavalt inimesi

[ma vajan] nii mõndagi

[ma pole] halb

Mitu..

[korda on mu süda murtud?] ei koti

[südant olen ise murdnud?] loodan, et polegi

[lähedast sõpra mul on?] enam-vähem kaks

[armi?] we are in the army now... vabandust, vale laul

[asja on mu elus, mida kahetsen?] olge mõistlikud, ma olen 25-aastane. See on mõned kuud üle 788 400 000 sekundi

Ma olen...

[unistaja] esimest osa lugesid?

[alkohoolik] enda teada mitte

[friik] vabalt

[sarkastiline] ei usu

[sõber] ikka

[tagasihoidlik] muidugi

[jutukas] ainult rääkides

[vastassoo juures märkan esimesena] nägu, loodetavasti

[kas suudaksin elada arvutita] mitte eriti

[kumb on valusam: füüsiline või vaimne valu?] vaimne, ehkki füüsilist ka just ei naudi

[usaldus?] ma olen usaldus?

9 comments:

Anonymous said...

Minu sissekande alla ei julgenud seda küsimust panna ja mu eesti keele oskuse kallal virisema hakata?

Anonymous said...

mõne asja kohta ütleks küll, et IRW, aga noh ma siis parem igaks juhuks ei ütle.

Anonymous said...

Ma esiteks lugesid kastreerite......
Swingi blogis ei olnud asi eriti hull..

Anonymous said...

Paula, sinu sissekande all ei olnuid esimene s e l l i n e a s i, kui tahad niiväga nimesid, siis liisul oli see mingpäev tagasi

Anonymous said...

Heaküll.
[mul on] nina keset nägu.
(Naerab natuke su geniaalsuse üle)

Anonymous said...

Muide, Paula, anna andeks, et ma sellest veel kirjutan, aga see ei olnud norimine sinu kallal, see oli ainult tähelepanek, et sellises stiilis kirjutades... Ja see Martini märkus... Margot avaldas mulle hiljuti oma mõtte, tsiteerin: "ma siiski olen viimasel ajal mõelnud, et ehk on see [näite absurdini viimine] sihilik ülepingutamine, kuna sa kujutad ette, et see muudab olukorra mõistetavamaks". Kujutan jah seda ette, kuigi jah, enamasti suhtutakse sellesse nii, nagu sina suhtusid (Swingi blogis ei olnud asi eriti hull)

Anonymous said...

Martin, mina ka. Ja lisaks ei lase blogger ka üle ühe tühja rea tekitada.
"Ma olen [unistaja]" kohas oleks pidanud olema "Teist osa lugesid" mitte esimest ;)

Anonymous said...

Uh, aitäh

Anonymous said...

Kas selle linnukese eemaldamisega selle automaatsete reavahede ja asjade valiku eest ei saa neid topelttühikuid ja -reavahesid teha enam?